Februargullet2013 Skrevet 15. mars 2013 #1 Skrevet 15. mars 2013 Synes så synd på han, mye slim og surklete,men ingen feber, han er litt over 1mnd, ingen feber,men han lager så mye rare lyder på nattan,virker ikke som han puster, overreagere jeg veldig? er førstegangsmamma og veldig redd for alt
Februargullet2013 Skrevet 15. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2013 hvor får man det? er det vondt ?
Nikamo Skrevet 15. mars 2013 #4 Skrevet 15. mars 2013 Snørrsuger får du tak i på apoteket eller i barneutstyrsforretninger (Har til og med sett det på Extra Leker.) Det er ikke vondt for babyen Men jeg syntes ikke den fungerte noe særlig på mine... Dersom babyen er tett i nesa, så hjelper det å dryppe med morsmelk - hvis du ammer da Ellers så kan det være en idé å heve hodeenden på senga litt, sånn at han ikke ligger fullt så flatt. Men det er ikke uvanlig at de lager litt rare lyder disse små Litt "ekkelt" for oss å høre på da, og jeg skjønner at du kan bli bekymret. (Jeg tenkte akkurat som deg med tredje barnet også når hun var så liten, så du er ikke en overhysterisk førstegangsmamma i mine øyne )
Februargullet2013 Skrevet 15. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2013 Tusen takk for svar . ja ammer ,så kan gjøre det. Bra det da:)
Tordensky Skrevet 16. mars 2013 #6 Skrevet 16. mars 2013 Småen her var forkjølet de tre første månedene :-P Snørrsuger er et must! Men kjøp OtriBaby sin med slange. Litt styr hvis babyen ikke vil, men veldig effektiv og godt etterpå når de puster lettere :-) Surklet fælt om natten ja, men det hjalp å bygge opp i hodeenden av sengen. Legg noen bøker under eller legg en pute under madrassen. Saltvannsdråper til nesen er bra og :-) God bedring!
Februargullet2013 Skrevet 16. mars 2013 Forfatter #7 Skrevet 16. mars 2013 Takk for svar Må skaffe meg det jeg da
Madolyn Skrevet 16. mars 2013 #8 Skrevet 16. mars 2013 Enig med Tordensky i at Otribaby med slange er helt topp til tette babyneser. Og å legge et par bøker under sengebeina i hodeenden for å heve overkroppen litt.
Lola2016 Skrevet 17. mars 2013 #9 Skrevet 17. mars 2013 Syntes nesten mødre burde fått en startpakke fra sykehuset med blandt annet OtriBaby. Uten den hadde min baby Fått problemer. Hun ble nesten blå i ansiktet. Brukte neseblåser og fikk tak på store busemenn som stengte veien. Kjøp 2. En som ligger permanent på badet og en i stelleveska på tur:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå