Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #1 Skrevet 15. mars 2013 jeg spurte om hun kunne høre med dattera si om hun kunne la være å ødelegge snøhula som vi hadde laget...Fikk da beskjed om at det ikke var på vår eiendom så da gjorde det ikke noe,alle kunne leke der...Det er greit at alle får leke der,men er vel ikke nødvendig å ødelegge når du er 8 år... Hun hadde først sagt det til dattera mi at det ikke var hennes snøhaug,så det gjorde ikke noe om hun andre ødela,så min datter har vært veldig lei seg fordi nabodama sa det... Hvordan hadde dere reagert på det? Anonym poster: 8150ab5ab5b4811bd11db06551b96ce0
Gjest Visten Vrangskapning Skrevet 15. mars 2013 #2 Skrevet 15. mars 2013 Vel... Det er en snøhaug. Det er litt som hår - det vokser ut igjen, ingen krise. Vil du ha borgen din for deg selv må du sitte i den og jage bort inntrengere. Nyttig lærepenge fra da jeg var liten. Dersom det er svært viktig at ingen andre leker i den og ødelegger den bør den bygges hjemme hos dere. Hvordan jeg hadde reagert? "Oi, pokker, snøhula er visst ødelagt. Jaja, da bygger vi en ny og bedre!"
Pinnus Skrevet 15. mars 2013 #3 Skrevet 15. mars 2013 Hm, det må vel gå an å si til en 8åring at det er unødvendig å ødelegge for andre?
Plutselig_gravid Skrevet 15. mars 2013 #4 Skrevet 15. mars 2013 At snøhulen blir brukt av andre barn må man regne med. At noen barn faller for fristelsen og ødelegger den når ingen andre ser det er også noe som kan skje. Men at nabodamen sier til barnet sitt at det er greit å ødelegge noe andre har laget, er for meg helt hårreisende. Og foran barnet som har laget dette? Er hun riktig satt sammen?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #5 Skrevet 15. mars 2013 Jeg tenker også at man må regne med snøhulen kan bli ødelagt av andre. Det kan være ok å si dette til datteren din. MEN helt idiotisk av naboen å si at datteren hennes bare kan ødelegge.Veldig dårlige verdier hun gir henne. Anonym poster: dee82bd29da8ad3bc3ae7a4a91cd0443
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #6 Skrevet 15. mars 2013 Jeg sier til ungene at de skal være forsiktig med det andre har laget (samme det om det er snøhule eller legokunstverk) uansett hvilken eiendom det er på! Hårreisende av naboen din å faktisk lære ungen sin opp til å tro det er greit å ødelegge for andre! Hadde det vært et uhell hadde det ikke gjort noe, sånt skjer, men om hun bare gikk inn for å ødelegge... Høres veldig ufordragelig ut spør du meg.. Anonym poster: e0a3f35a87dc41b193668ac4a628bef1
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #7 Skrevet 15. mars 2013 At snøhulen blir brukt av andre barn må man regne med. At noen barn faller for fristelsen og ødelegger den når ingen andre ser det er også noe som kan skje. Men at nabodamen sier til barnet sitt at det er greit å ødelegge noe andre har laget, er for meg helt hårreisende. Og foran barnet som har laget dette? Er hun riktig satt sammen? Helt greit at de blir brukt av andre,men å ødelegge når mine barn leker der synes jeg ikke noe om...Da fikk hun vente til hun var alene..Jeg ber mine barn være forsiktig med noe andre har laget... Nå har jeg fått masse SMS fra nabodama om alt min datter har gjort hennes datter,og min jente tør ikke å gjøre søstera si noe en gang...FIkk høre at hun sa stygge ting på vei hjem fra skolen og de går ikke sammen en gang Jeg står ute og venter og nabojenta kommer 10 minutter før min jente...Jaja,det går nok over HI Anonym poster: 8150ab5ab5b4811bd11db06551b96ce0
Pinnus Skrevet 15. mars 2013 #8 Skrevet 15. mars 2013 At snøhulen blir brukt av andre barn må man regne med. At noen barn faller for fristelsen og ødelegger den når ingen andre ser det er også noe som kan skje. Men at nabodamen sier til barnet sitt at det er greit å ødelegge noe andre har laget, er for meg helt hårreisende. Og foran barnet som har laget dette? Er hun riktig satt sammen? Helt greit at de blir brukt av andre,men å ødelegge når mine barn leker der synes jeg ikke noe om...Da fikk hun vente til hun var alene..Jeg ber mine barn være forsiktig med noe andre har laget... Nå har jeg fått masse SMS fra nabodama om alt min datter har gjort hennes datter,og min jente tør ikke å gjøre søstera si noe en gang...FIkk høre at hun sa stygge ting på vei hjem fra skolen og de går ikke sammen en gang Jeg står ute og venter og nabojenta kommer 10 minutter før min jente...Jaja,det går nok over HI Anonym poster: 8150ab5ab5b4811bd11db06551b96ce0 Hvis det er sånn moren er, så er det vel ikke rart datteren drar i samme retning... Uff...
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #9 Skrevet 16. mars 2013 At snøhulen blir brukt av andre barn må man regne med. At noen barn faller for fristelsen og ødelegger den når ingen andre ser det er også noe som kan skje. Men at nabodamen sier til barnet sitt at det er greit å ødelegge noe andre har laget, er for meg helt hårreisende. Og foran barnet som har laget dette? Er hun riktig satt sammen? Helt greit at de blir brukt av andre,men å ødelegge når mine barn leker der synes jeg ikke noe om...Da fikk hun vente til hun var alene..Jeg ber mine barn være forsiktig med noe andre har laget... Nå har jeg fått masse SMS fra nabodama om alt min datter har gjort hennes datter,og min jente tør ikke å gjøre søstera si noe en gang...FIkk høre at hun sa stygge ting på vei hjem fra skolen og de går ikke sammen en gang Jeg står ute og venter og nabojenta kommer 10 minutter før min jente...Jaja,det går nok over HI Anonym poster: 8150ab5ab5b4811bd11db06551b96ce0 Hvis det er sånn moren er, så er det vel ikke rart datteren drar i samme retning... Uff... JA,det er sånn mora er og dattera er på vei til å bli lik HI Anonym poster: 8150ab5ab5b4811bd11db06551b96ce0
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #10 Skrevet 16. mars 2013 Sikker på at ikke det du så på som ødlegging så batnet på som forbedring? Anonym poster: 1280c15f16aa8ef863f051048d8ab78b
♥Madam Mim♥ Skrevet 16. mars 2013 #11 Skrevet 16. mars 2013 Synes en 8 åringbør være gammel nok til å forstå at drt andre har laget kan få stå ifred! Greit det ikke er på deres eiendom, men å være litt snill og omtenksom har aldri skadet noen! Husker vi hadde en gutt i nabolaget når jeg var liten. Han ødela hula mi hver eneste gang, og det endte med at jeg ikke bygget snøhuler mer og kikket lengselsfult på den snøhaugen hele vinteren! Var sjeleglad den dagen han flyttet etter 3-4 år!, Nå skal det sies at han var en skikkelig ramp på alle andre områder også altså så var ikke bare det med hula som var problemet :-)
.....oceana...... Skrevet 16. mars 2013 #12 Skrevet 16. mars 2013 At snøhulen blir brukt av andre barn må man regne med. At noen barn faller for fristelsen og ødelegger den når ingen andre ser det er også noe som kan skje. Men at nabodamen sier til barnet sitt at det er greit å ødelegge noe andre har laget, er for meg helt hårreisende. Og foran barnet som har laget dette? Er hun riktig satt sammen? Helt greit at de blir brukt av andre,men å ødelegge når mine barn leker der synes jeg ikke noe om...Da fikk hun vente til hun var alene..Jeg ber mine barn være forsiktig med noe andre har laget... Nå har jeg fått masse SMS fra nabodama om alt min datter har gjort hennes datter,og min jente tør ikke å gjøre søstera si noe en gang...FIkk høre at hun sa stygge ting på vei hjem fra skolen og de går ikke sammen en gang Jeg står ute og venter og nabojenta kommer 10 minutter før min jente...Jaja,det går nok over HI Anonym poster: 8150ab5ab5b4811bd11db06551b96ce0 Hvor gammel er denne mora?? Høres veldig sprø ut. Man sier jo ikke slik fremfor sine egne eller andre barn.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #13 Skrevet 16. mars 2013 At snøhulen blir brukt av andre barn må man regne med. At noen barn faller for fristelsen og ødelegger den når ingen andre ser det er også noe som kan skje. Men at nabodamen sier til barnet sitt at det er greit å ødelegge noe andre har laget, er for meg helt hårreisende. Og foran barnet som har laget dette? Er hun riktig satt sammen? Helt greit at de blir brukt av andre,men å ødelegge når mine barn leker der synes jeg ikke noe om...Da fikk hun vente til hun var alene..Jeg ber mine barn være forsiktig med noe andre har laget... Nå har jeg fått masse SMS fra nabodama om alt min datter har gjort hennes datter,og min jente tør ikke å gjøre søstera si noe en gang...FIkk høre at hun sa stygge ting på vei hjem fra skolen og de går ikke sammen en gang Jeg står ute og venter og nabojenta kommer 10 minutter før min jente...Jaja,det går nok over HI Anonym poster: 8150ab5ab5b4811bd11db06551b96ce0 Hvor gammel er denne mora?? Høres veldig sprø ut. Man sier jo ikke slik fremfor sine egne eller andre barn. Hun er 36 år,så burde vite bedre! Vet aldri hvor man har henne,jeg får meldinger rett som det er som min datter har gjort,men jeg blir da ikke sur for det,er da kjekt å få vite hva hun driver med når ikke jeg ser det...Men når jeg sendte samme melding nå så blir hun pottesur og jeg fikk huden full av kjeft via sms... HI Anonym poster: 8150ab5ab5b4811bd11db06551b96ce0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå