Gå til innhold

Venninna mi har kalt ungen sin...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Namine... Hmm...

 

Anonym poster: 178f72569334a91134b967f9d08d5143

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du vet at hun ikke vanker her inne?

 

Forøvrig synes jeg navnet var kjempefint.

 

Anonym poster: fabcac17067155a02a6d64a4d968edd2

Skrevet

Fint og annerledes!

 

Anonym poster: 98cc3cb028a6184d3d82826d4b44bc52

Skrevet

Jeg kjenner en som kalte jenta for Nemine. Ikke noe galt i det?

 

Anonym poster: 83b7c018483d870ff048b50b6fffc389

Skrevet

Jeg syns ikke det er merkeligere enn Caspian f.eks?

Skrevet

Og du vet at hun ikke vanker her inne?

 

Forøvrig synes jeg navnet var kjempefint.

 

Anonym poster: fabcac17067155a02a6d64a4d968edd2

 

Øøøøhhhh???? Jeg gir da blanke i om hun henger her inne, hun vet godt at jeg synes navnet er uvant. Dessuten har hun 300 venninner, 299 av de synes navnet var spesielt, og hun vet da ikke hvem som har skrevet innlegget.

 

Navnet blir nok bra når jeg blir vant til det.

 

Anonym poster: 178f72569334a91134b967f9d08d5143

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Syntes det var fint, jeg :) Og originalt var det, men det var uansett fint. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...