Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #1 Skrevet 15. mars 2013 Namine... Hmm... Anonym poster: 178f72569334a91134b967f9d08d5143
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #2 Skrevet 15. mars 2013 Og du vet at hun ikke vanker her inne? Forøvrig synes jeg navnet var kjempefint. Anonym poster: fabcac17067155a02a6d64a4d968edd2
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #3 Skrevet 15. mars 2013 Fint og annerledes! Anonym poster: 98cc3cb028a6184d3d82826d4b44bc52
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #4 Skrevet 15. mars 2013 Jeg kjenner en som kalte jenta for Nemine. Ikke noe galt i det? Anonym poster: 83b7c018483d870ff048b50b6fffc389
Pinnus Skrevet 15. mars 2013 #5 Skrevet 15. mars 2013 Jeg syns ikke det er merkeligere enn Caspian f.eks?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #6 Skrevet 15. mars 2013 Og du vet at hun ikke vanker her inne? Forøvrig synes jeg navnet var kjempefint. Anonym poster: fabcac17067155a02a6d64a4d968edd2 Øøøøhhhh???? Jeg gir da blanke i om hun henger her inne, hun vet godt at jeg synes navnet er uvant. Dessuten har hun 300 venninner, 299 av de synes navnet var spesielt, og hun vet da ikke hvem som har skrevet innlegget. Navnet blir nok bra når jeg blir vant til det. Anonym poster: 178f72569334a91134b967f9d08d5143
Gjest Vicky Pollard Skrevet 15. mars 2013 #7 Skrevet 15. mars 2013 Syntes det var fint, jeg Og originalt var det, men det var uansett fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå