Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #1 Skrevet 15. mars 2013 Jeg har brukt Fungoral innimellom men det kommer tilbake Hvor ofte skal jeg vaske håret og skal jeg grafse hardt ned i hodebunnen? Finnes det noe annet jeg kan bruke? Wash & Go er et alternativ men virker det? Anonym poster: 8bbe8e277cfe88c24b39b8d9a08d8962
Line-mamma til to herlige Skrevet 15. mars 2013 #2 Skrevet 15. mars 2013 Kontakt en frisør , de kan hjelpe deg på best mulig måte. Å for all del. Ikke bruk noe.ifra en daglivarebutikk!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #3 Skrevet 15. mars 2013 Vichy Flasshampo som kur hver 14 dag kan virke. Samboeren min er blitt kvitt flassen etter at han begynte med denne. Bruk vanlig shampo evt vanlig flasshampo(ikke Wash & Go) i mellomtiden. Når jeg traff han brukte han Wash & Go og flasset noe grusomt allikevel. Jeg gikk raskt til handling og fikk tak i denne til han og flassen ble altså borte. Anonym poster: c891ac03e6c0b9aff7636624ccb0a527
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #4 Skrevet 15. mars 2013 Vichy Flasshampo som kur hver 14 dag kan virke. Samboeren min er blitt kvitt flassen etter at han begynte med denne. Bruk vanlig shampo evt vanlig flasshampo(ikke Wash & Go) i mellomtiden. Når jeg traff han brukte han Wash & Go og flasset noe grusomt allikevel. Jeg gikk raskt til handling og fikk tak i denne til han og flassen ble altså borte. Anonym poster: c891ac03e6c0b9aff7636624ccb0a527 Apoteket som har den? De har bare anbefalt Fungoral.. HI Anonym poster: 8bbe8e277cfe88c24b39b8d9a08d8962
Jojo x3 Skrevet 15. mars 2013 #5 Skrevet 15. mars 2013 Kommer an på type flass om Wash an go virker har jeg erfart. Den virker ikke på meg grunnet jeg har seboreisk eksem. Jeg har middel til håret på resept. Kanskje du skulle hørt m frisør eller lege?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #6 Skrevet 15. mars 2013 Vichy Flasshampo som kur hver 14 dag kan virke. Samboeren min er blitt kvitt flassen etter at han begynte med denne. Bruk vanlig shampo evt vanlig flasshampo(ikke Wash & Go) i mellomtiden. Når jeg traff han brukte han Wash & Go og flasset noe grusomt allikevel. Jeg gikk raskt til handling og fikk tak i denne til han og flassen ble altså borte. Anonym poster: c891ac03e6c0b9aff7636624ccb0a527 Apoteket som har den? De har bare anbefalt Fungoral.. HI Anonym poster: 8bbe8e277cfe88c24b39b8d9a08d8962 Apoteket ja. http://www.apotek1.no/webapp/wcs/stores/servlet/SearchDisplay?searchTermScope=&searchType=2&filterTerm=&maxPrice=&showResultsPage=true&langId=200&beginIndex=0&sType=SimpleSearch&metaData=&pageSize=12&manufacturer=&resultCatEntryType=2&catalogId=10051&pageView=image&searchTerm=vichy&facet=parentCatgroup_id_search%3A10051_12694&minPrice=&categoryId=&storeId=10151&tab=1 Anonym poster: c891ac03e6c0b9aff7636624ccb0a527
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #7 Skrevet 15. mars 2013 Jeg kan anbefale denne (selukos): https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=1517364&c=3403697&g=false&ref=search Anonym poster: 05f669462bcd9cb5cdcda0804b91b9c8
Moosh Skrevet 15. mars 2013 #8 Skrevet 15. mars 2013 Dere mener vel "head n sholders" og ikke "wash and go"??
Jojo x3 Skrevet 15. mars 2013 #9 Skrevet 15. mars 2013 Dere mener vel "head n sholders" og ikke "wash and go"?? Ja, den jeg mente iallfall, takk:)
Audix78 Skrevet 15. mars 2013 #10 Skrevet 15. mars 2013 Jeg anbefaler deg å få henvisning til hudlege. Da får du vite om du har flass, seboreisk eksem eller til og med kanskje hodebunnspsoriasis. Jeg forsøkte alt mulig mot det jeg trodde var flass, fungoral og selukos og masse fra frisører. Viste seg at jeg har en blanding av seboreeisk eksem og hodebunns psoriasis... så da bruker jeg et liniment et par ganger i mnd ved behov og en vanlig mild shampo uten parabener og silikoner til vanlig. Et helt annet liv!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå