Gå til innhold

har du en hemmelighet ingen må vite?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sanndrømt og drømte om 22.juli en uke før det skjedde. Men ikke alle drømmer jeg har er sanne og jeg vet det først i ettertid. Det er bare mannen og moren min som vet det. Hvis jeg har hatt en spesiell drøm forteller jeg om den til dem. Etter 22. juli sa mamma; "Herregud, det var jo dette du drømte".

Anonym poster: 18d0deaa4da91e056f27b370b54cbd2a

Det gjorde venninna mi også like før det skjedde.

Anonym poster: 15072860e669e1f8c43434d62ae30d3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg avverget en voldtekt på min søster ved selv å bli voldtatt.

Jeg har tatt betalt for sex en gang.

Jeg har stjelt penger. (500kr)

Jeg kan se inn i framtiden.

Jeg smiler, ordner, er flink på jobb, hjelper andre, tar meg av andre...men er nok egentlig depressiv..

-husk anonymknappen!!

Anonym poster: f019d80ffb94db59f5166fd2bb48b132

Du høres litt selvdestruktiv/ overoppofrende ut....Stemmer det tror du? Hvordan kan du se inn i fremtiden da?

Anonym poster: 1c42297ebdc0605bdf30140c1fbc5fc9

Det kan nok stemme- men å vokse opp med suicidal mor, oppleve 3 voldtekter og bli mishandlet i forhold over 3 år gjør noe med en.

Personer jeg møter for første gang og håndhilser på kan jeg få et Glimt av framtiden til.

Eksempler- naboen til foreldrene mine- jeg så at hun ville få en datter i en alder av 42 på tross av at de hadde to barn som var voksne. Stemte

Jeg så at min venninnes mor ville omkomme i sykeleie når min venninne var nesten myndig- stemte 5 år senere. Venninnen var 16.

Jeg så at min brors kamerat ville havne i en bilulykke mellom en burgunder og en svart bil. Han havnet i en ulykke med sin bestefars burgunder bil.

En gang så jeg at min mor kom til å få barn nr 4.

Da lagde jeg ei brødfjøl med barnets navn på og skrev dato.

4 år senere føder min mor en datter som fikk nettopp dere navnet- jeg hentet fram pakken til mine foreldre som da begge to endelig trodde på at jeg kunne se framtiden.

Sett mye annet av mindre betydning også.

Anonym poster: f019d80ffb94db59f5166fd2bb48b132

Skrevet

Ja, at jeg sitter minst to-tre timer på DiB hver dag. Jeg sletter cookies, historie og alt annet eller bruker privatfunksjoneni browseren. Jeg ville måtte skyte meg av skam om jeg ble ferska. Mannen vet, men han stoler jeg på....

Anonym poster: 384684d56d0ad5a474d94921aa046523

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...