Gå til innhold

Joakim? Hva synes dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan en liten baby hete det? Fint? Bf foreslo det.

 

Anonym poster: 64b3e2b84e4fcfd04f350f832d56f3b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydeleg, klassisk og flott:)

Skrevet

Fint :)

 

Anonym poster: a8f1ba936e809c46bf084e8e151d38e5

Skrevet

Liker ikke, men det er fordi jeg kjenner en som er ufordragelig som heter det

 

Anonym poster: c0dac406a5a7bbcac0d475069a75a57a

Gjest Skofantomet
Skrevet (endret)

Elsker det navnet!

Endret av Skofantomet
Skrevet

Jeg hater det navnet, ble mobbet av en som het det....

Skrevet

Jeg har et spesielt godt forhold til det navnet :)

Skrevet

Kjempefint!

 

Anonym poster: 1102d2c1f68452da5d1c272bca09b0a9

Skrevet

Litt vanlig til min smak, men fint er det alikevel:)

 

Anonym poster: f0efb73560496f8d79eb4d84eba22876

Skrevet

Min lille på 4 mnd heter Joakim,så er vel unødvendig å si at jeg liker det?! ;)

 

Skrevet

Min nevø heter det, og jeg syns det er et fint navn :)

 

Anonym poster: d3ca8601cd749440ec07f526dcfcc505

Skrevet

Min første kjærlighet gjennom hele barneskolen het det, så jeg elsker det navnet ;)

Skrevet

Vurderte det til min gutt, synes fremdeles det er et kjempefint navn :)

 

Anonym poster: b3d4705a9fceb50f11fd775ed9e0f5d7

Skrevet

Helt ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...