Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #1 Skrevet 15. mars 2013 Kan en liten baby hete det? Fint? Bf foreslo det. Anonym poster: 64b3e2b84e4fcfd04f350f832d56f3b1
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #3 Skrevet 15. mars 2013 Fint Anonym poster: a8f1ba936e809c46bf084e8e151d38e5
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #4 Skrevet 15. mars 2013 Liker ikke, men det er fordi jeg kjenner en som er ufordragelig som heter det Anonym poster: c0dac406a5a7bbcac0d475069a75a57a
Gjest Skofantomet Skrevet 15. mars 2013 #6 Skrevet 15. mars 2013 (endret) Elsker det navnet! Endret 15. mars 2013 av Skofantomet
Audix78 Skrevet 15. mars 2013 #7 Skrevet 15. mars 2013 Jeg hater det navnet, ble mobbet av en som het det....
Hybelkanina Skrevet 15. mars 2013 #8 Skrevet 15. mars 2013 Jeg har et spesielt godt forhold til det navnet
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #11 Skrevet 15. mars 2013 Kjempefint! Anonym poster: 1102d2c1f68452da5d1c272bca09b0a9
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #12 Skrevet 15. mars 2013 Litt vanlig til min smak, men fint er det alikevel:) Anonym poster: f0efb73560496f8d79eb4d84eba22876
Eliane Skrevet 15. mars 2013 #13 Skrevet 15. mars 2013 Min lille på 4 mnd heter Joakim,så er vel unødvendig å si at jeg liker det?!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #14 Skrevet 16. mars 2013 Min nevø heter det, og jeg syns det er et fint navn Anonym poster: d3ca8601cd749440ec07f526dcfcc505
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 16. mars 2013 #15 Skrevet 16. mars 2013 Min første kjærlighet gjennom hele barneskolen het det, så jeg elsker det navnet
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #16 Skrevet 16. mars 2013 Vurderte det til min gutt, synes fremdeles det er et kjempefint navn Anonym poster: b3d4705a9fceb50f11fd775ed9e0f5d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå