Gjest sug lut Skrevet 15. mars 2013 #2 Skrevet 15. mars 2013 Heldige svin, har du din egen religion og derfor tidlig fri, eller er du bare en sånn bortskjemt student ?
ms.Pond Skrevet 15. mars 2013 #3 Skrevet 15. mars 2013 Ikke misunnelig. Ikke i det hele tatt! Okay da, jo, jeg er kjempemisunnelig.... Kos deg og nyt langferie! Skulle ønske det gjaldt meg og
frk Nilsen Skrevet 16. mars 2013 #4 Skrevet 16. mars 2013 Heldige deg!! Jeg har påskeferie om en uke Planen er å gjøre minst mulig!
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 18. mars 2013 #5 Skrevet 18. mars 2013 Hehe, er nok bare en borskjemt student Fikk en ekstra fri uke pga. rommangel på høgsskolen. Kan ikke si at det plager meg
Gjest sug lut Skrevet 18. mars 2013 #6 Skrevet 18. mars 2013 Der har du forskjellen mellom ansatt og innsatt i et nøtteskall, sukk...
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 18. mars 2013 #7 Skrevet 18. mars 2013 God ferie Jeg gleder meg til neste uke, da kan jeg slenge beina på bordet og slappe av! Må bare ikke glemme å vanne de fine nye blomstene mine
Studine mevik Skrevet 18. mars 2013 #8 Skrevet 18. mars 2013 5 dager til på jobb så tar jeg påskeferie også, men må jobbe påskeaften jeg da. Da skal jeg humre av alle menneskene som tror det skal bli krig om man dømmer dem etter mengden mat i handlekorva. Påska byr på både bursdag, hyttetur og konsert på påskeaften, så dette blir bra
Gjest sug lut Skrevet 18. mars 2013 #9 Skrevet 18. mars 2013 God ferie Jeg gleder meg til neste uke, da kan jeg slenge beina på bordet og slappe av! Må bare ikke glemme å vanne de fine nye blomstene mine Fortell - hva ble det?
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 18. mars 2013 #10 Skrevet 18. mars 2013 God ferie Jeg gleder meg til neste uke, da kan jeg slenge beina på bordet og slappe av! Må bare ikke glemme å vanne de fine nye blomstene mine Fortell - hva ble det? Pelargonia, påskeliljer, orkidéer og blåklokkeplante(?)
Gjest sug lut Skrevet 18. mars 2013 #11 Skrevet 18. mars 2013 Da har du fått masse lekkert i hus, fru Hottentott, og masse farger! Er det ikke deilig? Hvilken farge pelargonier fikk du tak i? Jeg sitter i godstolen og jobber i dag og bruker tenkepausene til å kjærlig&stolt betrakte alle de små grønne skuddene på de overvintra pelargoniene - det er så mye livsglede i planter.
Gjest sug lut Skrevet 18. mars 2013 #12 Skrevet 18. mars 2013 Påskeferie blir forresten lekkert. Og på lørdag fant jeg Reflex-dress til 240 kroner, nedsatt fra 999, som faktisk gikk helt opp i str til store barneskolejenter - hun kan knapt vente til vi kommer på hytta hvor det kanskje er snø nok til å grave huler. JA, det er kaldt, men du så deilig våren er.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 18. mars 2013 #13 Skrevet 18. mars 2013 Det ble en hvit pelargonia med litt rosa innerst i blomstene, nå krysser jeg bare fingrene for at den holder seg i live Elsker blomster! Eneste som hjelper mot en trist eller tung dag, de gir meg også glede og motivasjon til å vaske hus (noe jeg hater) slik at det er ekstra koselig å være hjemme. Ja takk til blomster til enhver anledning, om det er fordi det er bursdag eller en liten feiring pga perfekt stekte kjøttkaker en simpel hverdag. Hvor fant du Reflex-dress Luten? Jeg er på leting etter vårdress til junior, men har vist seg vanskelig å finne en tynn dress med fleece inni...
Gjest Nerdens'mus Skrevet 18. mars 2013 #14 Skrevet 18. mars 2013 Gleder meg til påskeferie. Denne bortskjemte studenten så startskuddet for bacheloroppgaven gå i dag. Så uken mot påske blir nok å gå med til metodetrenning på lab og teori skaffing.
Iiiiik Skrevet 18. mars 2013 #15 Skrevet 18. mars 2013 Jeg har jo nettopp hatt en hel uke borte. Riktig med jobb, men hvem kan klage når konferansen utspiller seg i sørstatene og den brakte med seg en helg i NY først? Nå er det kun fire arbeidsdager igjen før det blir ferie. I hvert fall skal jeg være borte fra kontoret. Har 24-timers tilgjengelighet på telefonen og påsken innebærer gjerne litt "trykk".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå