Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #1 Skrevet 15. mars 2013 Georg Anonym poster: f6fdaecc8872f4319d26b307fc9cba1f
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #2 Skrevet 15. mars 2013 Gæmlisnavn Anonym poster: 578d2f7524850156bf823515e42e09e8
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #3 Skrevet 15. mars 2013 Helt ok Anonym poster: bba466a7ab5961074cdc67665c29eded
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #5 Skrevet 15. mars 2013 Kjempefint, tror jeg liker Gustav enda bedre Anonym poster: c3953bcd62c235cd0829c15684c39eee
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #6 Skrevet 15. mars 2013 Kjempe fint! Anonym poster: 63257d3a9faa6118eb59d517ee7b09de
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #7 Skrevet 15. mars 2013 jeg tenker "sosse" navn... samme gate som gustav, carl, Aksel... Anonym poster: ae85b70d164d32eb345fa61bbc1e134c
Gjest Skofantomet Skrevet 15. mars 2013 #8 Skrevet 15. mars 2013 Liker overhodet ikke. Tenker på Goggen i hotel cæsar
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #10 Skrevet 15. mars 2013 Liker ikke klangen, eller mangelen på klang er det vel egentlig... Anonym poster: 20423330974b172a7c46836578bd9200
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå