Gå til innhold

Hva syns dere om dette navnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Georg

 

Anonym poster: f6fdaecc8872f4319d26b307fc9cba1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gæmlisnavn

 

Anonym poster: 578d2f7524850156bf823515e42e09e8

Skrevet

Helt ok :)

 

Anonym poster: bba466a7ab5961074cdc67665c29eded

Skrevet

Kjempefint, tror jeg liker Gustav enda bedre :)

 

Anonym poster: c3953bcd62c235cd0829c15684c39eee

Skrevet

Kjempe fint!

 

Anonym poster: 63257d3a9faa6118eb59d517ee7b09de

Skrevet

jeg tenker "sosse" navn... samme gate som gustav, carl, Aksel...

 

Anonym poster: ae85b70d164d32eb345fa61bbc1e134c

Gjest Skofantomet
Skrevet

Liker overhodet ikke. Tenker på Goggen i hotel cæsar ;)

Skrevet

Lillebroren til Peppa Gris....

Skrevet

Liker ikke klangen, eller mangelen på klang er det vel egentlig...

 

Anonym poster: 20423330974b172a7c46836578bd9200

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...