ms.Pond Skrevet 15. mars 2013 #1 Skrevet 15. mars 2013 Jeg har gått i god tro og trallet på denne Donkeyboysangen en stund nå, helt tydelig med min egen tekstversjon, inklusive forklaring. Så da ei venninne tok meg i å synge "underneath my skin is a negro" sprutet hun ut i latter og lurte på hva i all verden jeg bablet om. Og jeg som tenkte det var så søtt, en liten rosa sky av en sang. En hyllest til integrering, og at vi alle i bunn og grunn er de samme, og at i oss alle lever en liten dæsj av alle kulturer - herunder at vokalisten følte han var en liten neger innerst inne. Tror du latteren ble mindre da jeg la fram dette? Flau nå ja. Noen må seriøst begynne å banke meg i hodet når jeg åpner kjeften. Kan noen fortelle meg hva teksten egentlig skal være, sånn at jeg slipper å stotre fram en lignende forklaring igjen noengang?
Vogndilla Skrevet 15. mars 2013 #3 Skrevet 15. mars 2013 "Is an eagle" synger de De tok det opp i radioresepsjonen når sangen var ny, de trodde samme som dg at de sa negro, men fant ut at de sa eagle
ms.Pond Skrevet 15. mars 2013 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2013 Åh.. Det var en lettelse at jeg ikke er den eneste Yay Ikke så dum som jeg overbeviste meg selv om at jeg var
Gjest Kira bjeffer Skrevet 15. mars 2013 #5 Skrevet 15. mars 2013 Haha, jeg har alltid sunget det samme som deg og tenkt at dette må jo være feil. Godt å se at jeg ikke var alene om det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå