Gå til innhold

hva kan man finne på i Sarpsborg en hel dag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lir sittende en hel dag der da bilrn må på verksted (takket være dum selger...) og da lurer jeg på... hva søren kan jeg finne på der??

Anonym poster: 1d1cf79905fe8f3cd4fff364d240d95b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det så lite å finne på altså... :/

Skrevet

Med eller uten barn?

Skrevet

bor der, og ganske kjedelig by egentlig,men liker du og shoppe kan du gå på storbyen,liker du og bade kan du gå på badeland, du kan gå tur i lysløpa,vet jo ikke hva du liker,så er det vel kamp ishockey der på mandagen :)

Skrevet

Det blir uten barn. Har da ikke bil. Den skal leveres (aner ikke hvor det er engang. Quick drive? Hmm. Så ja.. shoppe hadde fungert. Men som sagt aner jeg ikke no siden jeg kommer fra Vestfold siden.. ! Hadde j hatt bil hadde j kjørt til sverige hehe

Skrevet

Det blir uten barn. Har da ikke bil. Den skal leveres (aner ikke hvor det er engang. Quick drive? Hmm. Så ja.. shoppe hadde fungert. Men som sagt aner jeg ikke no siden jeg kommer fra Vestfold siden.. ! Hadde j hatt bil hadde j kjørt til sverige hehe

Det er ofte verksteder har mulighet til å låne deg bil. Da åpner mulighetene seg. Svinesund og andre østfoldbyer er en halvtime unna. Spør om lånebil, mao

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...