Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Konstanse?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Superkult!

Skrevet

Nydelig:)

Skrevet

Da tenker jeg automatisk på husholderske fra gamledager...

 

Anonym poster: 606540fdb29bebce533f87e5d09dbd2c

Skrevet

Kjempefint navn :) datteren til ei venninne heter det, men jeg tror de bruker c i stedet for k.

 

Anonym poster: c12a19f222909771c9ad7739915e085a

Skrevet

Ikke min smak i det hele tatt

 

Anonym poster: 6a753a83689c542a46956478d972c434

Skrevet

Det ville jeg ha til mitt første barn, men med c. Mannen var absolutt ikke enig, for det var så gammeldagsnavn. Han fant navnet til jenta, og gjett hva vi får høre om det navnet: at det er ett gammelt navn og folk har tippoldeforeldre som het det. De har ikke hørt noen i nyere tid med det navnet. Haha, sier jeg nå. Men nå er navnet vi fant det perfekte på barnet.

 

Anonym poster: 47e4c3883493ac8691f450b96e939567

Gjest AnneS
Skrevet

Nydelig!! Var på lista mi sist, men fikk gutt :)

Gjest tilda med to små <3
Skrevet

Kjempefint :-)

Skrevet

Jeg synes det er litt pompøst og ikke fint. Veldig mange (kjenner tre, men vet om fler) velger det som et fancy mellomnavn som aldri blir brukt, aldri skjønt greia med det...

Skrevet

Jeg synes det er litt pompøst og ikke fint. Veldig mange (kjenner tre, men vet om fler) velger det som et fancy mellomnavn som aldri blir brukt, aldri skjønt greia med det...

 

Barnet mitt har det som mellomnavn, ikke fordi jeg syntes det er fancy, men fordi det er et familienavn hos oss og jeg syntes det er fint men litt tungvint for et lite barn.

 

 

Anonym poster: bb3c487f07fc077057f129392701feba

Skrevet

Kjempe fint! Mer naturlig for meg å skrive med C:)

 

Anonym poster: 55799d47280b31193b7e65bc58bfb4ca

Skrevet

Vi vil gjerne bruke K da det er oppkalling etter oldemor. Vi kommer i såfall bare til å bruke Konstanse ikke noe annet navn.

 

Takk for alle svar. Er bare litt over 200 som heter det, er enda sjeldnere med C ser jeg :-)

Skrevet

Nydelig. , men jeg synes med C ser vakrere ut skrevet. Men høres jo likt ut da;)

Skrevet

Søsteren min har Konstanse som mellomnavn, kjempefint navn! :) er oppkalt etter oldemor så derfor ble det skrevet med K! :)

 

Anonym poster: 91c921305b5fd264225c15bcd3fb329d

Skrevet

Det høres ut som en støvsuger :)

 

Anonym poster: 3a0065b907c56d7b38e037a4b8378588

Skrevet

Vi vil gjerne bruke K da det er oppkalling etter oldemor. Vi kommer i såfall bare til å bruke Konstanse ikke noe annet navn.

 

Takk for alle svar. Er bare litt over 200 som heter det, er enda sjeldnere med C ser jeg :-)

 

Flottast med K.

Skrevet

Det er kjempefint, og jenta vår i magen heter det. Med et kort navn foran, og begge navna skal brukes :) akkurat som storesøster sitt dobbeltnavn. Vi skal skrive med C, det ser mykere ut - i og med at det er et så sterkt navn i seg selv. Men som hun over her skrev - uttalelsen er jo uansett lik ;) alltid forskjellige meninger om stavelsen.

 

Anonym poster: 6b7626e96f5e34951f9ef4e7004b81a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...