Gå til innhold

Endelig tid for hevn, og den skal bli søt :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har endelig fått kontakt med min eks samboer igjen, vi har møttes noen ganger nå og sexen er like bra som den var for ni år siden. Han har sagt at han vil gå fra samboeren sin, hun som tok han fra meg.... Og jeg bryr meg ikke om at dem har barn sammen. Hevnen er søøøøøøøt :)

Anonym poster: 5636c631760b9f851d246245c06e3646

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha troll..

Skrevet

At du gidder.... Ville ikke tatt på han med tang engang.... Hevngjerrige folk misliker jeg sterkt.

Anonym poster: d92500de210266daf0873b605ba12212

Gjest lykkeliggift
Skrevet

Så artig forsøk på å provosere. :-)

Gjest lykkeliggift
Skrevet

Synes også det er en smule patetisk å ikke ha kommet over han på 9 år, for så å hevne deg. Da er jo ikke du et hakk bedre enn hun var den gangen hun "stjal" han fra deg da...

Skrevet

Uff synes synd på deg jeg..

Utifra det du skriver så gjør du dette kun for hevn og at du gleder deg over det at du forårsaker problemer/smerte for hun andre.

MEN tenk på at barnet lider aller mest.

Greit nok, faren er den som burde tenke på barnet , men jeg skjønner ikke at du kan sove godt på natten hvis du vet at du er grunnen til at et barn kanskje savner pappan sin.

Skrevet

Trodde jeg hadde kommet over han, men da vi møttes ute sa det bare pang, for begge. Jeg pleier å holde meg unna menn som er i forhold. Men det finnes ingen dårlig samvittighet, nå skal hun endelig få igjen.

Skrevet

Trodde jeg hadde kommet over han, men da vi møttes ute sa det bare pang, for begge. Jeg pleier å holde meg unna menn som er i forhold. Men det finnes ingen dårlig samvittighet, nå skal hun endelig få igjen.

Skrevet

Uff synes synd på deg jeg..

Utifra det du skriver så gjør du dette kun for hevn og at du gleder deg over det at du forårsaker problemer/smerte for hun andre.

MEN tenk på at barnet lider aller mest.

Greit nok, faren er den som burde tenke på barnet , men jeg skjønner ikke at du kan sove godt på natten hvis du vet at du er grunnen til at et barn kanskje savner pappan sin.

det var barn inne i bilde den gangen også. Greit at han ikke var den biologiske pappan, men han hadde vært stefar for barnet i 4 år, hun brydde seg ikke om det da. Så nå er det HUN som må se seg om etter et annet sted å bo. Jan kommer jo fortsatt til å være far for barna da.

Skrevet

Og ditt barn, og hans barn blir skadelidende når dere går fra hverandre igjen. Og det gjør dere, for et forhold uten kjærlighet, bygget på hevn varer ikke.

Anonym poster: bc1aa67a3fa7ac956c727ea0e6b22ee1

Skrevet

Jeg fatter bare ikke at du har lyst på han?? Han stikker fra deg for en annen, og nå vil du være den andre? Han får liksom i pose å sekk, slipper alltid å være tullingen som står igjen alene?

Ville ikke hatt han om han ble kasta etter meg, hvem vil ha en two face som han? Ja du får kanskje hevnen, men hadde følt meg passe patetisk om jeg hadde tatt han tilbake som en annen logrende bikkje etter 9 år. Noe selvrespekt synes jeg man burde ha....

Gjest lykkeliggift
Skrevet

Du virker svært ondskapsfull....den dama er ikke sikkert at forstod hvor vondt det gjorde for deg, og hva noe slikt gjør med et menneske. Men det gjør du. Så det du gjør er i mine øyne 1000 gang værre enn det hun gjorde den gangen.

Skrevet

Stilig med en mann som tydeligvis er notorisk utro.

Ville ikke tatt i ham med ildtang en gang, men velbekomme.

Skrevet

Så samboeren din var heeeelt uvitende til at denne dama stjal han fra deg altså?! Merkelig, han må jo være helt uskyldig stakkar.

Anonym poster: 15d14fcbcf3a8ef959180a11a337dcb9

Skrevet

Til pass for dama hans. Synd for barna deres.

Anonym poster: 07e9d4542a4d146153d43a02218ec2fc

Skrevet

Enten er dette trollinnlegg, eller så er HI 14 år.

Anonym poster: 6764151dd744717f2f2be735585d34cd

Skrevet

Troll

Anonym poster: 7bc6571a0163ac0c95b3ff6bbd6b128d

Skrevet

Er ikke 14 år, og det er ikke et trolle innlegg. Og han er ikke en kar som ligger rundt med alle. Jeg var faktisk den første han hadde sex med. Han er en fin fyr. Hun kom dessverre inn i livene våre i en dårlig periode. Han tvilte en stund på hva han skulle gjøre. Og så klart fristet hun mest, var lett for han å komme seg unna "probleme". Den gangen var han jo selv bare 25 år. Selv om han ble sammen med henne oppsøkte han meg hvis jeg var på byen, bare for å se hva jeg gjorde. Etterhvert fikk jeg meg kjæreste og først da opphørte kontakten. Av felles venner har jeg hørt at han tok dette hardt!!! Han er og blir mannen i mitt liv, uansett, vi delte så utrolig mye bra, selv om det var et tøft forhold pga mye sjalusi fra begges side. Ja, mulig jeg har problemer, men jeg rett og slett elsker han. Han sier selv at han endelig føler at han har " kommet hjem ".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...