snart 4 barns mamma75 Skrevet 15. mars 2013 #1 Skrevet 15. mars 2013 Hvor mye drikker dere iløpet av en dag ???
Februargullet2013 Skrevet 15. mars 2013 #2 Skrevet 15. mars 2013 ingenting nå,så lenge jeg ammer,men kan ta en boks cola en skjelden gang
vææææ Skrevet 15. mars 2013 #3 Skrevet 15. mars 2013 Jeg tåler ikke brus, særlig ikke lett versjoner. Blander juice og farris istedet. Mindre sukker ihvertfall enn et helt glass med juice
Gina87 Skrevet 15. mars 2013 #5 Skrevet 15. mars 2013 Her i hus går det 1 eller 2 cola i uka.Fredag og Lørdag, ellers er det vann.
kosemamma<3 Skrevet 17. mars 2013 #6 Skrevet 17. mars 2013 Shit, så flinke dere er. Her går det vel 3 liter cola om dagen..
MiriamG Skrevet 17. mars 2013 #7 Skrevet 17. mars 2013 drikker aldri brus på hverdager. noen glass i helgene, varierer veldig hvor mye. har aldri vært vant med å drikke brus utenom helg, og er også redd for tennene mine - har medfødt dårlig emalje
♥Madam Mim♥ Skrevet 17. mars 2013 #8 Skrevet 17. mars 2013 Nå når jeg bor på sykehuset blir det altfor mye dessverre... Rundt 1.5 liter om dagen... Mulig jeg kommer hjem i noen dager igjen snart nå så jeg kan være litt sunnere igjen, men så er det rett tilbake igjen i et par måneder :-S Hjemme lager jeg brus av fun light og soda stream :-)
PeppaPig Skrevet 18. mars 2013 #9 Skrevet 18. mars 2013 Blir vel en halvliter cola på lørdagen, ellers går det i vann og iste.
TwinkleStar Skrevet 18. mars 2013 #10 Skrevet 18. mars 2013 Ja jeg er imponert over dere hvis dette er sant Her er det brus hver dag omtrent, light sådan, but still....
Håperpåønskebaby Skrevet 18. mars 2013 #11 Skrevet 18. mars 2013 Er ikke så glad i brus jeg, så kanskje 1 eller 2 glass i uka
MammaMø84 Skrevet 18. mars 2013 #13 Skrevet 18. mars 2013 1-3 glass cola te dagen må ha bare måååå ha
<3 BAMBINO E> Skrevet 18. mars 2013 #14 Skrevet 18. mars 2013 Jeg har problemer med kvalme og klarer ikke vann dessverre nå. Prøvde meg på bris og farris for å ta de sunne tingene.. men ble bare enda mere kvalme av det. Drikker derfor endel brus, men prøver å holde meg unna de med ASPARTAM og COFFEIN.Vurderer å kjøpe brusmaskin for å lage min egen smak uten alle disse styggestoffene, men frykter det blir som farris/bris :-(
nagini Skrevet 18. mars 2013 #15 Skrevet 18. mars 2013 Jeg har problemer med kvalme og klarer ikke vann dessverre nå. Prøvde meg på bris og farris for å ta de sunne tingene.. men ble bare enda mere kvalme av det. Drikker derfor endel brus, men prøver å holde meg unna de med ASPARTAM og COFFEIN.Vurderer å kjøpe brusmaskin for å lage min egen smak uten alle disse styggestoffene, men frykter det blir som farris/bris :-( Prøvd å blande farris bris og eplejuice? Det funket for meg da jeg var så kvalm i begynnelsen og bare spydde av vann, men jeg orket heller ikke tanken på å fylle babyen min med hvitt sukker eller aspartam, så spydde av brus også av den grunn :/ Når jeg ikke er gravid drikker jeg max et glass i uken, nå ingenting, kun vann.
Foccacia Skrevet 18. mars 2013 #16 Skrevet 18. mars 2013 Har så lyst på brus hver dag,men holder det som regel til helgene. Noen bokser lørdag og søndag.
Madolyn Skrevet 18. mars 2013 #17 Skrevet 18. mars 2013 Brus blir det bare en gang eller to i uka og da er det snakk om lightversjon og uten koffein. Men sjokolade derimot.... Vi har alle våre laster
Thalila Skrevet 18. mars 2013 #18 Skrevet 18. mars 2013 Jeg og sambo drikker 1,5 liter om dagen ca. Ikke hver dag, men jeg drikker som regel kun 2 glass kanskje.
Madolyn Skrevet 18. mars 2013 #19 Skrevet 18. mars 2013 Jeg har problemer med kvalme og klarer ikke vann dessverre nå. Prøvde meg på bris og farris for å ta de sunne tingene.. men ble bare enda mere kvalme av det. Drikker derfor endel brus, men prøver å holde meg unna de med ASPARTAM og COFFEIN.Vurderer å kjøpe brusmaskin for å lage min egen smak uten alle disse styggestoffene, men frykter det blir som farris/bris :-( Prøvd å blande farris bris og eplejuice? Det funket for meg da jeg var så kvalm i begynnelsen og bare spydde av vann, men jeg orket heller ikke tanken på å fylle babyen min med hvitt sukker eller aspartam, så spydde av brus også av den grunn :/ Når jeg ikke er gravid drikker jeg max et glass i uken, nå ingenting, kun vann. Farris er en skikkelig versting når det kommer til salt da. Selvfølgelig sunnere enn pepsi max, men bør neppe drikkes i ubegrensede mengder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå