Gå til innhold

Disko for 4.klassingen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klassekontaktene arrangerer disko i kveld, noe som er kjempekoselig og sånn sett et god initiativ synes jeg. Men det slutter ikke før 21, en time etter minstemanns leggetid. Det blir forventet at foreldre også er til stedet. Det er det 3. Arrangementet/ møte denne uka og jeg har knapt nok sett ungene. Det er fredag, og jeg må innrømme at jeg har mer lyst å sitte med beina høyt og knaske potetgull sammen med ungene, enn å sitte og tørrsnakke med andre foreldre... Ååå! Hvorfor kunne de ikke hatt det en time tidligere i det minste?!

Dagens utblåsning fra meg, etter en hektisk uke både på jobb og privat...!

Anonym poster: 6fc30772d5106eb4236495c752a5c805

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send mannen/samboeren din isteden? Så kan du sitte med beina høyt og nyte kvelden? :)

Anonym poster: 11e67aff21e165b646d31c6350f41c79

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sånn er det! ikke en dag fri, og verre blir det når han minste blir større ;) spør om noen kan kjøre din hjem da vet du,si du må dra litt før

Skrevet

Det hørtes ut som mye styr å ha alle foreldrene tilstede. De tar jo stor plass. Her er det ikke vanlig å ha foreldrene tilstede, men det koster og 50 kr å komme inn (håndballgruppa har regien og det er fra 1. -4. klasse) Jeg hadde nok prøvd å alliere meg med noen. Heller fått noen til å ta seg av han eldste enn han yngste =)

Lykke til

Anonym poster: 844fab4cc271b67f9ba3cf36f61e2a30

Skrevet

Kan du ikke være med til det er tid for minsten å dra hjem og så avtaler du at 4 klassingen sitter på med noen andre?

Og du - bare vent til du vil gi alt for å få legge deg, men er nødt til å kjøre ut for å hente tenåringen en eller annen gang langt etter leggetid i helgen:)

Slappe av får vi gjøre på gamlehjemmet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...