Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #1 Skrevet 15. mars 2013 takler ikke oppkast. Han brekker seg og må ut av rommet, ender av og til med han spyr selv. Når barna sist hadde omgangsyken så måtte jeg trø til selv om jeg lå å sov, han brekker seg rett og slett.. Har sagt til han at thats life og hva hadde han gjort om ikke jeg var hjemme? Men har jo bare måtte akseptere at han takler ikke oppkast...jeg synes også det er ekkelt, men om ungene kaster opp på gulvet ,sengen etc så må jo noen tørke, og det blir da meg. Han henter gjerne bøte da:P Eller kjøper cola..bidrar der han kan....haha, Bæsjebleier når de brukte det var ingen problem for han, så han måtte ofte ta de. Anonym poster: fb57795f82d42d34f9ebc5f89f028959
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. mars 2013 #2 Skrevet 15. mars 2013 Velvel, jeg hater oppkast selv, og kan både brekke meg og spy selv om jeg ser/hører/lukter noen som kaster opp. Men det forandrer ikke det faktum at jeg uansett må ta meg av ungene mine når de spyr. Jeg tørker og trøster og holder på, selv om jeg sliter selv. Det er liksom en del av det å være foreldre det da... Så jeg synes ikke så veldig synd på mannen din, akkurat. Hadde det vært min mann, skulle han pent fått hjelpe til med å tørke spy uansett.
Hannepålandet Skrevet 15. mars 2013 #3 Skrevet 15. mars 2013 Min mann blir småpanisk av blod. Dersom han har en kvise som blør, eller jeg må hjelpe han med en flis han har fått i fingeren, høres han ut som en femåring " se! Jeg blør!" Og da himler jeg litt med øya og lurer på hvordan han kommer til å takle fødselen om en drøy måned. Derfor har seg alliert meg med svigermor og min mor, dersom han svimer av på føden... Ha ha
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #4 Skrevet 15. mars 2013 Velvel, jeg hater oppkast selv, og kan både brekke meg og spy selv om jeg ser/hører/lukter noen som kaster opp. Men det forandrer ikke det faktum at jeg uansett må ta meg av ungene mine når de spyr. Jeg tørker og trøster og holder på, selv om jeg sliter selv. Det er liksom en del av det å være foreldre det da... Så jeg synes ikke så veldig synd på mannen din, akkurat. Hadde det vært min mann, skulle han pent fått hjelpe til med å tørke spy uansett. Sant nok, men mye lettere at jeg tar det selv enn at han står der å brekker seg foran ungene. Gidder ikke tvinge han når jeg kan gjøre det. Når det er sagt så får han andre oppgaver når barna er syke så alt i alt så deler vi likt:) Anonym poster: fb57795f82d42d34f9ebc5f89f028959
LilleBamBam+EnTil Skrevet 15. mars 2013 #5 Skrevet 15. mars 2013 Min mann er fantastisk. Etter noen år som hjelpepleier tåler han det meste og tar gjerne sin del av det. Og ikke er han så bekymret for seg selv. Men han er veldig bekymret og opptatt av min helse nå som jeg er gravid.....
Strikkulf Skrevet 15. mars 2013 #6 Skrevet 15. mars 2013 takler ikke oppkast. Han brekker seg og må ut av rommet, ender av og til med han spyr selv. Når barna sist hadde omgangsyken så måtte jeg trø til selv om jeg lå å sov, han brekker seg rett og slett.. Har sagt til han at thats life og hva hadde han gjort om ikke jeg var hjemme? Men har jo bare måtte akseptere at han takler ikke oppkast...jeg synes også det er ekkelt, men om ungene kaster opp på gulvet ,sengen etc så må jo noen tørke, og det blir da meg. Han henter gjerne bøte da:P Eller kjøper cola..bidrar der han kan....haha, Bæsjebleier når de brukte det var ingen problem for han, så han måtte ofte ta de. Anonym poster: fb57795f82d42d34f9ebc5f89f028959 Haha, sånn er min mann og:D Tøff i trynet som få til vanlig, men spyr en av ungene, så går han i knestående omtrent, men nå er heldigvis ikke jeg så vàr på sånn:)
Himmel og hav Skrevet 15. mars 2013 #7 Skrevet 15. mars 2013 Mannen min takler greit spy, det gjør ikke jeg. Blod derimot, gjør han kaldsvett og bleik og på besvimelsens rand, men affiserer ikke meg en smule. Så vi har hatt en grei arbeidsfordeling gjennom oppveksten til barna.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #8 Skrevet 15. mars 2013 Min takler hverken oppkast eller bæsjebleier så her må jeg trå til om jeg vil eller ei... Anonym poster: d70638cfa89c6ae2d2093be4ed2beae9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå