Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #1 Skrevet 15. mars 2013 Var hos legen sist uke, og den urinprøven jeg leverte da var vanlig gul, men det hadde lagt seg et lag med hvitt pulver på bunnen av glasset som så nesten ut som druesukker. Legen mente det kunne være urinveisinfeksjon, og sendte prøven inn til analyse. På tirsdag begynte jeg å få en sviende ømhet i venstre side rett over hoften (ikke særlig sterk, men ganske ubehagelig), den kom samtidig med at jeg hadde omgangssyke med en del oppkast. Jeg fikk i meg så å si ingenting vann, for hver gang jeg drakk, kastet jeg det opp igjen. Samtidig måtte jeg på do hele tiden uten at jeg egentlig måtte tisse. Etter dette gikk smerten i siden over i løpet av onsdagen (jeg kan hvertfall ikke huske å ha kjent særlig til den). I dag kom den ganske brått tilbake og sterkere enn før. Jeg håper kanskje det kan være noe muskulært, at jeg kanskje har forstrukket noe mens jeg spydde. Er det noen her som har hatt nyrebekkenbetennelse og muskelforstrekning i siden? Merker man forskjell? Anonym poster: 8c34548a6e80d9cbea452b79dc5d3b25
Pinnus Skrevet 15. mars 2013 #2 Skrevet 15. mars 2013 Jeg har hatt nyrebekkenbetennelse to ganger, og det høres ikke ut som det. Smerten gikk aldri over på noe tidspunkt, men ble stadig verre til jeg startet på medisiner. I tillegg hadde jeg feber, noe jeg tror er vanlig. Med sagt, det høres ut som noe du bør sjekke ut uansett. Smerte og oppkast kan være så mangt.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #3 Skrevet 15. mars 2013 Jeg har hatt nyrebekkenbetennelse to ganger, og det høres ikke ut som det. Smerten gikk aldri over på noe tidspunkt, men ble stadig verre til jeg startet på medisiner. I tillegg hadde jeg feber, noe jeg tror er vanlig. Med sagt, det høres ut som noe du bør sjekke ut uansett. Smerte og oppkast kan være så mangt. Hmm...leser flere steder at det er de som ikke har noen fremtredende symptomer i det hele tatt, verken spesielt vondt eller feber. Hvordan er den smerten hvis du skal beskrive den? Altså av type, ikke intensitet. Anonym poster: 8c34548a6e80d9cbea452b79dc5d3b25
Babykilo Skrevet 15. mars 2013 #4 Skrevet 15. mars 2013 Hos meg starta det med urinveisinfeksjon som antibiotika ikke beit på. Jeg fikk høy feber og generelt vondt i magen, litt diffust. Blod i urinen. Ble til slutt lagt inn. Hadde kjempevondt bak i ryggen, helt fryktelig, og det kjentes som at det var en fotball inni der som sprengte på. Tror nok feber hører med til en slik infeksjon, men det høres jo ut som at du har/ har hatt blærekatarr. Men følg med. Blir du skikkelig dårlig får du tatt crp.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #5 Skrevet 15. mars 2013 Har også hatt nyrebekkenbetennelse.. helt jævlig!! Unnskyld uttrykket.. Kjente det bak i nyrene, høg feber, feberkrampe og veldig sterke smerter. Fikk det etter UVI med antibiotika som ikke fungerte som den skulle. Ikke like vondt som å føde, men det er det eneste jeg kan sammenligne med mtp smertene jeg hadde.. Anonym poster: 21c94df6429cfa1380b4dd15bc44f469
Strikkulf Skrevet 15. mars 2013 #6 Skrevet 15. mars 2013 Datteren min hadde nettopp nyrebekkenbetennelse, Hun hadde faktisk ikke så veldig vondt, annet enn når legene trykket på nyrene hennes, men hun var så utrolig dårlig, med høy feber, slapp og kastet opp, hun ble innlagt på sykehuset når crp viste 210, så tror ikke at du må ha helt jævlige smerter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå