Gå til innhold

navn er et helvete ;(

Anbefalte innlegg

Skrevet

sønnen vår nærmer seg 3 mnd og vi har enda ikke blitt enig om navn til han,jeg liker spesielle og han veldig vanlige ;

Jeg liker navn som:

Mio

Ferdinand

Birk

Tian

Lian

han liker;

Lucas

Mathias

Fredrik

Kristian

Andreas

Stian

Simen

Leander

Noen som vil hjelpe oss,kom gjerne med helt andre navn,men helst ikke for vanlige,slike topp 20 navn og slikt.

Anonym poster: 5bec7c9096f5aa8f8d108493903aa6d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen vår heter Eskil og vi er veldig fornøyd med det navnet. Det er ikke på navnetoppen ihvertfall, men har sett at det blir flere og flere som bruker det nå.

Er vanskelig å finne navn, jeg og pappaen var egentlig bare enige om det navnet, så da var det jo greit. Er så glad for at vi venter jenter nå, og finne navn til to gutter til hadde jo ikke gått :P

Anonym poster: 8e686b7505584ceb502d6a80890add7b

Skrevet

Hva med et dobbelt navn?

Birk Andreas, Mio Leander?

Skrevet

Jeg synes navnene du ramser opp er i relativt samme sjanger, jeg.

Både Tian, Lian (!), Leander, Mio og Lucas er harrytassnavn som raskt vil føye seg i rekken Ronny-Johnny-Kenneth fra åttitallet som fremtidens sosialklientnavn.

Birk er et helt ålreit, norrønt navn. Mens Mathias, Fredrik, Kristian, Andreas osv. er klassiske navn i Norge.

Dere kan jo vurdere andre klassikernavn som er mindre i bruk i dag, som f.eks Artur og Herbert?

Anonym poster: 50c540f448fe0b63513d447990536600

Skrevet

Hva med Elliot, Kjæran, Morgan eller Eilif ?

Skrevet

Spesielle navn? Eh, beklager men dine er harry og litt Ronny eller Glenn-aktig. Er det mulig dere er ganske unge med lav utdanning?

Anonym poster: 1417a001a8f54833c6029f715db33520

Skrevet

sønnen vår nærmer seg 3 mnd og vi har enda ikke blitt enig om navn til han,jeg liker spesielle og han veldig vanlige ;

Jeg liker navn som:

Mio

Ferdinand

Birk

Tian

Lian

han liker;

Lucas

Mathias

Fredrik

Kristian

Andreas

Stian

Simen

Leander

Noen som vil hjelpe oss,kom gjerne med helt andre navn,men helst ikke for vanlige,slike topp 20 navn og slikt.

De fleste navnene deres er jo i samme kategori, og typiske poppisnavn...

Anonym poster: b7851e94536e2e51b5c2b455aa73e7bf

Skrevet

Jeg likte Andreas best av alle forslagene.

Morten

Stein

Vemund

Vebjørn

Bjørnar

Ingar

Frikk

Scott

Torjus

Ola

Håvard

Håkon

Sigurd

Jørgen

er noen av mine forslag...

Skrevet

Jeg sier Ronny :)

Anonym poster: 9f8fa4be40bcf72740d98cc0ee792f03

Skrevet

Jeg synes du burde la mannen din bestemme navn ;)

Hvis dere vil ha et virkelig spesielt navn, som ingen andre i klassen har, så se på navn som var populære på 40- og 50-tallet:

Jan

Per

Kjell

Frank

Finn

Knut

Tor

osv

Skrevet

Jeg liker navn som:

Mio

Ferdinand

Birk

Tian

Lian

han liker;

Lucas

Mathias

Fredrik

Kristian

Andreas

Stian

Simen

Leander

Jeg er på ditt lag jeg da, har en Konrad, en Ferdinand og en Alvin. Kunne muligens gått med på Andreas, men ingen av de andre mannen din foreslår. Edvard eller Edgar, syns jeg foresten er kult.

Anonym poster: e1445322f0bd9df12966a9893fd5e8d7

Skrevet

Knut er et fint navn som godt kan taes frem igjen.

For guds skyld ikke kall ungen for Kian/Tian/Lian/Mio/Leander osv..

Anonym poster: 2c56d034dc18616f4180cc5e4cda0752

Skrevet

Sindre

Håkon

Niklas

Håvard

Eivind

Alfred

Albert

Sondre

Marius

Daniel

Gustav/Gustaf

Er er noen navn, noen er kanskje for vanlig for deg,men liker de fleste her:) Lykke til

Skrevet

Jeg liker Håvard så godt! Men har fått to jenter så blir ingen Håvard hos oss. Ivar er også litt stilig som gammeldags navn... Hørte akkurat om en liten gutt som het Rolf, det hadde jeg ikke ventet skulle komme igjen...

Jobber i barnehage og ville derfor styrt unna de fleste på deres liste, bortsett fra Birk og Stian, de er ikke mye brukt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...