Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #1 Skrevet 15. mars 2013 Er det så ille denne gangen? Ligget til sengs i flere dager nå, klarer bare å drikke et glass vann til dagen. Var kvalm med de to andre, men ikke i nærheten av dette her.. Og er bare 7 uker!! Gråter for det er så sårt å ikke kunne få gjøre det jeg skal, kommer meg ikke på jobb, får ikke vært med ungene.. Prøvd alle kjerringråd som er uten nytte.. Anonym poster: 2fd8137b45f5d4312fb4d2b91de254d5
Queenmee Skrevet 15. mars 2013 #2 Skrevet 15. mars 2013 Hadde det sånn fra uke 4 til og med uke 18. Innlagt på sykehus to ganger grunna dehydrering og underernæring, og gikk ned 11 kilo på 10 uker, samt kasta opp ALT (inkl drikke) som jeg klarte å få i meg) Kom deg til lege/legevakt. Vet det høres vanskelig ut, men du trenger mer enn ett glass vann. Ikke minst kan du ende opp med at kroppen havner i ketose, og tærer på seg selv. DET er ikke bra når du er gravid. Folk sier babyen tar det den trenger, men om du mangler det, vil heller ikke baby kunne ta det (feks vitaminer) Jeg hååååper du blir bedre, jeg unner INGEN hyperemesis!!! Send gjerne en melding i innboksen om du vil prates mer om det eller vil høre hva jeg gjorde. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå