Gå til innhold

Menn som bryter ut av forholdet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kjenner til tilfeller der mannen har brutt ut av ekteskap/samboerforhold uten at det er en tredjepart i bildet?

Jeg leste en gang at menn lar det 'skure og gå' så lenge de ikke faller for en annen selv om de ikke trives i forholdet, mens kvinner oftere går pga dårlig forhold.

Min erfaring er at dette stemmer, jeg kjenner faktisk ikke til noen tilfeller rundt meg der mannen ikke har hatt en på si/som venter når han har brutt forholdet.

Hva er andres erfaring her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid på grunn av ei annen.

Menn er enkle.

Anonym poster: bed70d4d048759df6da28681378fdcd4

Skrevet

De jeg kjenner til har også hatt ei på lur når de har gått ut av et forhold.

Anonym poster: 6575ad7538ee6b72d33b8c32945f335b

Skrevet

Menn as.

Har samme erfaring.

Anonym poster: 4cfd46b5a5cafd7940c92eb09af468bb

Skrevet

Kjenner heller ikke en eneste mann som ikke det har vist seg at hadde noe annet å gå til. Kjenner bare noen som holdt det skjult lenger enn andre. Men det kom alltid fram at de har kjørt dobbelt løp. Tapere.

Anonym poster: b0b909581ddf27eb2cc092484a834017

Skrevet

oi ja du sier noe der..

Anonym poster: c42536c43db3e4803f8fdbbd4c90b0fd

Skrevet

Her hadde han sex med meg, mens han samtidig krøp under dyna til ekskona. Snakk om å bli lurt.....

Anonym poster: e1817d4acb3979a7cfff29b7530a5fc0

Gjest sussie77
Skrevet

Ja det er min erfaring også. Har faktisk aldri vært borte i en mann som bryter ut av et forhold uten å ha noen å gå til..

Skrevet

Min mann gikk fra eksen sin fordi forholdet var dårlig. Hun flørtet med andre og var på fest hver helg mens han var hjemme med ungene.

Skrevet

Jeg har samme erfaring. Eksen hadde plutselig ny dame når han gikk fra meg og babyen rett etter fødselen. Det tok ikke lang tid før jeg skjønte at de hadde holdt på mens jeg var gravid. Jeg kjenner henne i tillegg fra før, da vi gikk på skole sammen i mange år og var i samme vennegjeng og har flere felles venner.

Jeg hadde både eksen og dama hans langt oppi halsen i lang tid etterpå. Han prøvde seg til og med på meg i ettertid når hun ble gravid og fødte barnet hans. Jeg vurderte om jeg skulle la henne kjenne på den følelsen jeg hadde da hun gjorde det samme mot meg, men jeg lot det være. Jeg ville ikke synke så lavt.

2,5 år etter bruddet fant jeg meg en ny mann og eksen er fortsatt sammen med hun dama. Men jeg vet han har vært utro mot henne flere ganger, men vet ikke om hun vet. Orker ikke legge meg oppi det. Prøvde forsiktig en gang å fortelle henne om ting jeg hadde hørt, men da fikk jeg slengt i trynet at jeg bare fant på ting fordi jeg ville ha eksen tilbake og var sjalu på henne. Så da legger jeg meg ikke oppi det mer.

Anonym poster: cc271041a048a0898e419f76f055b5e1

Skrevet

Eksen min forlovet seg med ny dame helgen etter han gikk fra meg. Han er fortsatt utro, og nå har samboeren hans fått bevis på utroskapen, siden elskerinnen hans nektet og ta abort.

Anonym poster: 5436745f10b4a46a1f32db75c18b956a

Skrevet

Ja, her dro også mannen fordi han han hadde vært engasjert i andre enn meg en god stund..

Anonym poster: e3c8dec517f731cc678c0c79f5c2b58b

Skrevet

Broren min brøt ut pga dama var utro og var ut av typen "vi gjør kun det JEG vil!" Han levde som en tjener i eget hjem,

Skrevet

Mine ekser har vært single i lang tid etter bruddet, samme med de fleste andre jeg kjenner. Eneste jeg vet om er broren min, han hadde en ny kjæreste før han fikk dumpet den gamle.

Drittgubbe.

Anonym poster: fcb33cd4b18451ab511a66eac761bc7c

Skrevet

Jeg vet om noen som er skilt/barn av skilte foreldre, men bare to tilfeller jeg kjenner godt nok til til å si noe om dette, og der er det 50/50. Han ene hadde det bare vondt i sitt nye ekteskap, og da han fant ei annen og forelsket seg i henne var han på vei til å bli lykkelig (han var livredd kona si et år før dette). Han andre ble bare behandlet feil og orket ikke mer. Det gikk riktignok bare to år før han fant ei ny, men hun var fra Danmark, og jeg tror ikke han kjente henne så godt at han kunne ha henne i tankene da han dro

Anonym poster: cb0841d93b793287221c3a1360779c97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...