Gå til innhold

Seteleie.....igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må spørre, dere med erfaring her. Jeg har ashermans syndrom, hadde placenta accreta med 3,5 L blødning sist gang, men selve fødselen var normal. Har en setebaby nå og skal på sykehuset neste uke. Følges opp hver 4. uke på sykehuset. Og i tillegg har jeg vært gjennom 6 år med overgrep i barndommen.

Hva tror dere? Får jeg keisersnitt når jeg gjennomgår hele historien? Har jo risikosvangerskap, men tidligere normal fødsel med akutt utgang

Anonym poster: 3efbe08f182ca9170e402ec6f2a3c9cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det får du antagelig, med mindre du tilhører et av de mer ekstremrestriktive sykehusene som f.eks Haukeland i Bergen.

Anonym poster: f298bbb22d9ee7113618b287c332eac8

Skrevet

Det får du antagelig, med mindre du tilhører et av de mer ekstremrestriktive sykehusene som f.eks Haukeland i Bergen.

Anonym poster: f298bbb22d9ee7113618b287c332eac8

Nei skal føde på bærum

Skrevet

De jeg kjenner har fått innvilget ks på dårligere grunnlag enn ditt på Bærum, så jeg tror det burde gå bra :)

Skrevet

De jeg kjenner har fått innvilget ks på dårligere grunnlag enn ditt på Bærum, så jeg tror det burde gå bra smile.png

Tusen takk, er ganske stressa på dette. Kjenner jeg ikke er helt meg selv om dagen bare...........

Skrevet

Seteleie gir grunnlag for ks alene (jeg tilhører Rikshospitalet, men det skal være likt for alle at man får velge hva man vil), likeså gjør seksuelt misbruk. Tror ikke det er noe problem.

Anonym poster: 6fc76140b29c2a6cdfe01d941e48ab90

Skrevet

Jeg fikk yngste med planlagt ks pga seteleie. Fødte i Drammen.

Ingen tvinges til setefødsel i Drammen fikk jeg høre av overlegen.

Hun var også veldig stor (4,5 kg 3 dager før termin) så jeg hadde uansrtt ikke fått lov til å velge setefødsel. De har en vektgrense på 4.5 kg mener jeg å huske og i tillegg måler de mors bekken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...