Gå til innhold

Omsorgssvikt eller helt ok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om å la en 6 åring få stå bak på lasteplanet i en lastebil i 50 sone? Er det ok? 6 åringen har the time of his life

Anonym poster: d102eb6be08fcd96a1615153d0ceb2a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det ville jeg ikke gjort. Akkurat som jeg ikke ville tatt med en 6 åring på motorsykkeltur, som enkelte andre gjør

Skrevet

Nei, det er ikke ok! Omsorgsvikt ville jeg ikke kalt det, men heller idioti!

Tenk om ungen faller av?!

Gjest Kjempeanonym
Skrevet

Now these days er det jo galskap.

På 50 tallet var det helt greit.

Alt er relativt.

Gjest sussie77
Skrevet

Er vel ikke omsorgsvikt, men kanskje ikke akkurat så lurt.

Skrevet

Her i byen hadde man blitt meldt til bv for sånt, synes det er litt drøyt da, men idiotisk er det.

Anonym poster: 4fb7cf825f10d4469d3689d461600d30

Skrevet

Det er neppe lov. Ser politiet dette, eller noen ringer dem, blir det bekymringsmelding til barnevernet. Men men..

Jeg synes det er ille når 11 åringer dør når de kjører ATV(2 siste året). Jeg synes foreldrene skulle ha tenkt konsekvens på forhånd.. litt mindre sjanse å falle fra en lastebil enn å få en ATV over seg. ATV er lovlig - bakpå lastebil ikke..

Anonym poster: a71caffae644f46d51c7b48cc328efbe

Gjest MaJo0812
Skrevet

Høres sprøtt ut, ikke lov iallefall! Fikk lov til dette selv for 25 år siden, men selv da ikke i 50 km. Kun kort strekning på skolevei.. Ca 20-30 km tipper jeg.

Skrevet

Hm, jeg satt bakpå lasteplanet på traktorhengeren maaange ganger da jeg var liten. Den kjørte vel mellom 30 og 40 km/t langs veien mellom åkerlappene. Gjerne hele storfamilien med besteforeldre, babyer, søskenbarn o.l. Hadde det gøy vi.

Det er jo ikke sikkert de kjørte i 50 km/t? Kanskje mer akseptert på bygda?

Anonym poster: b9bbdfcbd3511382e2335b9f69699337

Skrevet

Hadde ikke gjort det i Norge, men bare fordi det er ulovlig, ikke omsorgssvikt. Da vi var på ferie i Thailand, satt vi alle bak på et pickup plan med bagasjen vår i 50 km i timen på elendige humpeveier, følte ikke det var omsorgsvikt heller.

Anonym poster: 86727a9390e0bd7f0aff1030bca3121a

Skrevet

Ingen av delene.

Bare hakke idiotisk, ulovlig og atter idiotisk.

Anonym poster: 2e773dbffc6091985d25a2fdbaeca052

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...