Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #1 Skrevet 15. mars 2013 synest at barna våre er så mye syke..jeg og mannen min bytter på og være hjemme med ungene. Men på jobben min så snakker dem rett og slett stygt til meg når jeg har vært borte eller ungene har vært syke. Spes.ei i som jobber i ledelsen som kom og sa til meg, " det er ingen sjefer som bryr seg om at du har et barn med spesielle behov, eller om du er trøtt og sliten." Jeg ble helt satt ut, og fikk ikke sagt et pip. Men jeg tenkte etterpå at jeg har ihvertfall rettigheter og nav er på våres side, vi har fått 10 ekstra sykedager. Tenk og være så kald og si slikt. Ho har også sagt værre ting til meg .... Skjønner ikke at jeg holder ut .... Anonym poster: e9e87c854a1f903616ee3ea666a7d69b
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #2 Skrevet 15. mars 2013 synest at barna våre er så mye syke..jeg og mannen min bytter på og være hjemme med ungene. Men på jobben min så snakker dem rett og slett stygt til meg når jeg har vært borte eller ungene har vært syke. Spes.ei i som jobber i ledelsen som kom og sa til meg, " det er ingen sjefer som bryr seg om at du har et barn med spesielle behov, eller om du er trøtt og sliten." Jeg ble helt satt ut, og fikk ikke sagt et pip. Men jeg tenkte etterpå at jeg har ihvertfall rettigheter og nav er på våres side, vi har fått 10 ekstra sykedager. Tenk og være så kald og si slikt. Ho har også sagt værre ting til meg .... Skjønner ikke at jeg holder ut .... Anonym poster: e9e87c854a1f903616ee3ea666a7d69b Hun tar i hvert fall feil. Det finnes ledere som er forståelsesfulle i forhold til slikt, og det finnes dem som ikke er det. Anonym poster: ac20f4b178e21d04b9cdef2ac2d2df63
Gjest FinogFjong Skrevet 15. mars 2013 #3 Skrevet 15. mars 2013 Så hyggelig en sjef du har...jeg hadde også en sånn sjef engang. DET har jeg ikke mere
.....oceana...... Skrevet 15. mars 2013 #4 Skrevet 15. mars 2013 synest at barna våre er så mye syke..jeg og mannen min bytter på og være hjemme med ungene. Men på jobben min så snakker dem rett og slett stygt til meg når jeg har vært borte eller ungene har vært syke. Spes.ei i som jobber i ledelsen som kom og sa til meg, " det er ingen sjefer som bryr seg om at du har et barn med spesielle behov, eller om du er trøtt og sliten." Jeg ble helt satt ut, og fikk ikke sagt et pip. Men jeg tenkte etterpå at jeg har ihvertfall rettigheter og nav er på våres side, vi har fått 10 ekstra sykedager. Tenk og være så kald og si slikt. Ho har også sagt værre ting til meg .... Skjønner ikke at jeg holder ut .... Anonym poster: e9e87c854a1f903616ee3ea666a7d69b Hun tar i hvert fall feil. Det finnes ledere som er forståelsesfulle i forhold til slikt, og det finnes dem som ikke er det. Anonym poster: ac20f4b178e21d04b9cdef2ac2d2df63 Enig, hun tar fullstendig feil. Er hun en god leder noe hun klart ikke er så hadde hun hatt en forståelse for dette. Kjenner et par mammaer som har barn med spesielle behov og de har værdens beste sjefer, og får jobbdagen tilrettelagt vist behovet skulle være der. For vet at med slike barn så følger det også mange møter og oppølging med. Bit tenna sammen og vær sterk, du har rett og hu kjærringa tar feil.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #5 Skrevet 15. mars 2013 Takk god ord Driver og ser etter ny jobb FinogFjong ;-) HI Anonym poster: e9e87c854a1f903616ee3ea666a7d69b
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #7 Skrevet 15. mars 2013 Jeg har en sjef som tar hensyn til at jeg er sliten en dag og at jeg har barn som er syke. Akkurat som han tar hensyn til at de andre uten barn av og til har en dag hvor de er ekstra slitne. Så lenge det ikke er en du omgås i det daglige, så hadde jeg ikke sagt noe til din sjef, men hvis det var min nærmeste sjef, så hadde jeg nok gitt beskjed om at det ikke er greit å si sånne ting og at det for deg er det samme om de bryr seg eller ikke, så lenge du får bruke dine rettigheter i den grad du har behov for uten at de klager eller kommenterer det. Anonym poster: 62110a7741682bc19ebaa124aab02c0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå