Gå til innhold

Hylehelvete

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan seriøst ikke være meningen at vi skal igjennom dette hylehelvete hver eneste gang det skal soves!?! Baby blir så forferdelig sint hver eneste gang det er sovetid på dagen. Har forsøkt å legge til faste tider, når hun viser tegn på at hun er trøtt, før hun viser tegn på at hun er trøtt. Forsøkt i senga, i vogna og i lekegrinda. Ikke noe funker. Det er ikke litt sutring liksom, det er illsint hyling som krever ørepropper. Jeg blir så helvetes frustrert!! Samme når hun blir satt i bilsetet. Om hun ikke er supertrøtt og sovner så er det full hylings hele veien. Jeg blir gaaaaaaaal! Tips?

Anonym poster: 3e85bc563af81026a976033e337eeed0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er forresten 8 mnd.

HI

Skrevet

Det kan seriøst ikke være meningen at vi skal igjennom dette hylehelvete hver eneste gang det skal soves!?! Baby blir så forferdelig sint hver eneste gang det er sovetid på dagen. Har forsøkt å legge til faste tider, når hun viser tegn på at hun er trøtt, før hun viser tegn på at hun er trøtt. Forsøkt i senga, i vogna og i lekegrinda. Ikke noe funker. Det er ikke litt sutring liksom, det er illsint hyling som krever ørepropper. Jeg blir så helvetes frustrert!! Samme når hun blir satt i bilsetet. Om hun ikke er supertrøtt og sovner så er det full hylings hele veien. Jeg blir gaaaaaaaal! Tips?

Har du prøvd bæresele eller lignende? Vugge og bøye knærne.. Og så evt flytte barnet over i senga når det sover.

Anonym poster: 288a3c218f9ab7931344678cdbb8e8a3

Skrevet

Hun roer seg i bæresele, og hun liker å sitte der, men hun er langt fra sovemodus. Det er jo så mye å kikke på og strekke seg etter og følge med på. Hun skal helst bare rundt og utforske hele tiden, så når hun blir spent fast blir hun skikkelig sint.

HI

Skrevet

la hun hyle mens du er der og prøver å roe henne ned. ha tålmodighet

Anonym poster: 745225b0b7ee38c5f8e8b19877a4c76f

Skrevet

Noen barn behøver masse nærhet - sånn har det vært her, så vi sover stort sett sammen, og da sover hun i tre timer sammenhengende! Hvis hun legges alene gråter hun så sårt, så det gjør jeg ikke. Jeg står som regel opp igjen etter en stund :)

Skrevet

Har du prøvd en tur hos manuellterapeut eller kiropraktor? Gutten min klarte kun å sove oppå oss frem til han fikk behandling hos kiropraktor med spesialisering på småbarn. Han fikk 5 behandlinger for overstimulert og stram nakke og etter det ble han langt mer tålmodig og medgjørlig. Eller kan det muligens være tenner på gang? Husk at babyene ofte endrer søvnmønster og søvnbehov, så det som funket for 1 mnd siden trenger ikke å funke nå...

Anonym poster: ff7c76f5e4b53c80c69358da6eb187c8

Skrevet

Har du prøvd en tur hos manuellterapeut eller kiropraktor? Gutten min klarte kun å sove oppå oss frem til han fikk behandling hos kiropraktor med spesialisering på småbarn. Han fikk 5 behandlinger for overstimulert og stram nakke og etter det ble han langt mer tålmodig og medgjørlig. Eller kan det muligens være tenner på gang? Husk at babyene ofte endrer søvnmønster og søvnbehov, så det som funket for 1 mnd siden trenger ikke å funke nå...

Vil bare legge til at her var det plent umulig med barnevogn og bilsete de første 5-6 månedene, han bare hylskrek... Bæresele reddet mange dager for oss! Men om jenta bare ligger og hyler så kan hun da ikke være trøtt nok heller? Har dere pleid å bysse/amme henne i søvn kanskje, slik at hun ikke vet hvordan hun kan finne søvnen selv?

Gjest Kjempeanonym
Skrevet

Jeg må ligge meg ned ved siden av han til han sovner, ellers blir det hyling. Men når jeg ligger der går det greit, og så lister jeg meg ut når han har sovnet.

Tenker at det er ikke så lenge de sover flere ganger for dagen så det går greit. Har tid til det.

Han er snart fire mnd.

På kvelden går det heldigvis greit å legge han ned uten hyling.

Skrevet

Svøpe.. Gjort med med alle mine tre, aldri et pip, bare sovner ila 30 sekunder:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...