Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #1 Skrevet 15. mars 2013 Vi holder på med et prosjekt der vi er avhengig av at alle deltar,vi er bare 3 stk på gruppen,så vi er ganske sårbare. Hun ene har vært negativ fra dag en,bare klager,men kommer ikke med noe konstruktivt. Alt er et ork for henne og ikke klarer hun å komme til rett tid. Hun vil starte en time senere pga at hun er fyllasyk,eller bare er trøtt..Vel jeg har ansvaret for et barn og må tidlig opp for å få henne på skolen, jeg skriver det meste på denne oppgaven med henne rundt meg på ettermiddagen,jeg ligger meg kl 21 for jeg er så sliten osv.. Sitter igjen og venter på henne,og nå er jeg så lei! jeg har kastet bort timer og uker på dette tullet :/ Og hun ser det ikke selv Og det verste av alt,er at vi to egentlig er blitt gode venner... Måtte bare tømme litt frustrasjon her Anonym poster: 3fe4a506e8f7b35974adeb1e3df3f2c2
ducatifru Skrevet 15. mars 2013 #2 Skrevet 15. mars 2013 Snakk med lærer og fortell... Er ikke riktig at du kanskje gjør mest og de andre henger seg på oppgaven...
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #3 Skrevet 15. mars 2013 Gruppearbeid på studier er djevelens verk og burde forbys. Det har absolutt ingenting til felles med kollegialt samarbeid i arbeidslivet, og kun en begrenset nytteverdi om man skal bruke karrieren som motivator i en vernet bedrift. Anonym poster: 6ddf234f839874f8e32599ca3ab1ddd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå