Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #1 Skrevet 15. mars 2013 Noen som ikke hadde det som jobb. Eller har du alltid brukt ordet riktig? Anonym poster: 623a6d548cc0e0466e7a59a3e61b7b55
Kortslutning Skrevet 15. mars 2013 #2 Skrevet 15. mars 2013 Joda, har kalt noen det, men da var jeg tenåring og i hormonell krangler med både søster, noen venner etc. I voksen alder har jeg nok ikke kalt noen det, bruker heller andre ord hvis jeg er skikkelig sinna:)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #3 Skrevet 15. mars 2013 Noen dager er alle mennesker rundt meg horer....Sier det aldri til de selvfølgelig, men tenker det inni meg. Det er ikke slik at jeg da tenker at de tar betalt for sex, mer at de er irriterende, ekle, motbydelige nisser som stort sett er i veien for meg. Hormonell og gravis: JA Anonym poster: 7b182cd7591fc1824a2407707778b574
Bustetroll Skrevet 15. mars 2013 #4 Skrevet 15. mars 2013 Ja.. Det har jo blitt et "normalt" skjellsord. Samme som man kaller noen for tufs, man vet man jo at de ikke er underomjordiske vesen formet som en nøstelignenede dott !
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #5 Skrevet 15. mars 2013 En person bare, men kalte henne det til gjengjeld veldig mange ganger. Det var forøvrig hun som eks-mannen hadde vært utro med. Jeg kalte dem begge en hel haug med stygge ord som jeg nesten ikke visste at jeg kunne. Anonym poster: 56309acc7abdfea460e54984af853fe8
Musemorbr / Skrevet 15. mars 2013 #6 Skrevet 15. mars 2013 Ikke som jeg kan huske, men hvem vet hva fjortis-meg kan ha liret av seg i frustrasjon. Men jeg har blitt slått ned av ei som hadde fått vite at jeg skulle ha sagt hore om henne. Jeg hadde ytret enighet om det, men ikke sagt det selv. Hun som sa det var hun som sladra på meg. Sprø situasjon. 18 år gammel, har nettopp lært at en god venninne hadde ligget med samboeren min, og plutselig kommer hun løpende og slår meg ned. Jeg som skyr dramatikk og aldri har gjort noe mot noe. På den måten ble det til at jeg tenker på nettopp henne, hver enkelt gang jeg ser, eller hører ordet hore.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #8 Skrevet 15. mars 2013 Noen som ikke hadde det som jobb. Eller har du alltid brukt ordet riktig? Anonym poster: 623a6d548cc0e0466e7a59a3e61b7b55 Synes det er et skikkelig stygt ord som jeg svært sjeldent bruker. Men det er to stykker jeg omtaler som horer. Og de ligger rundt med menn som har damer! De har begge prøvd seg på mannen min og jeg ser selvfølgelig rødt selv om han avviser de gang på gang! DET er horer.., forskjellen er bare at de ikke tar betalt og dermed er enda billigere enn betalte horer! Sjeldent jeg snakker om de da:) bare når vi er ute og de oppfører seg som to billige ludder rundt oss dumme damer:) Anonym poster: d762335bde2b39d9dbc3a8ce6502d53c
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 15. mars 2013 #9 Skrevet 15. mars 2013 Har vel gjort det i min ungdom, men er ikke et ord jeg har brukt flittig for å si det sånn...
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #12 Skrevet 15. mars 2013 Nei, aldri. Anonym poster: 7e2ade88aa3f67d09233a2f4fc80f72e
Kyllingbein Skrevet 15. mars 2013 #13 Skrevet 15. mars 2013 Ikke siden ungdomsskolen. Prøver å holde meg for god til å kalle noen noe som helst av negativ betydning egentlig.
PintSizedDictator Skrevet 15. mars 2013 #14 Skrevet 15. mars 2013 Ja, og veldig ofte også i det siste, blandt andre like sjarmerende navn. Jeg vet hva ordet betyr men jeg driter faktisk 10-0 i det akkurat nå.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #15 Skrevet 15. mars 2013 Ikke siden ungdomsskolen. Fryktelig vulgært uttrykk. Anonym poster: 94dd43d4ef6ccca8954f02ee83f8d08f
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #16 Skrevet 15. mars 2013 Nei men naboen min kaller meg det. Pluss han legger ut statuser om hvor syk og horete jeg er på fb. Gir igjen med samme mynt og kaller han dverg. Og det er han faktisk. "du som er dverg når vel ikke opp til fittahåra til kona de engang" kan jeg finne på å si Anonym poster: d8d3391e78b891d172dedb41b1f14b86
Kortslutning Skrevet 15. mars 2013 #17 Skrevet 15. mars 2013 Nei men naboen min kaller meg det. Pluss han legger ut statuser om hvor syk og horete jeg er på fb. Gir igjen med samme mynt og kaller han dverg. Og det er han faktisk. "du som er dverg når vel ikke opp til fittahåra til kona de engang" kan jeg finne på å si Anonym poster: d8d3391e78b891d172dedb41b1f14b86 Oii, spesielt naboforhold!!!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #19 Skrevet 15. mars 2013 Nei, aldri. Kan virkelig ikke skjønne hvorfor i alle dager jeg skulle si det til noen. Det er et ord som er helt unaturlig for meg å bruke og kan ikke se for meg at jeg noen gang kommer til å bruke det heller.. Å bruke det om/til noen som ikke er prostituert virker helt latterlig på meg og hadde noen sagt det til meg hadde jeg antagelig begynt å le. Anonym poster: d7764dbe01afb8176aada8b5b7fd131d
DaTuMa Skrevet 15. mars 2013 #20 Skrevet 15. mars 2013 Ikke siden ungdomsskolen :-P og de gangene det ble brukt da hadde det ingenting med om personen hadde jobb eller ikke
Gjest Antarctica Skrevet 15. mars 2013 #21 Skrevet 15. mars 2013 Har aldri brukt det om et levende menneske, nei, verken til eller om det. Sier ikke horer om de prostituerte heller. hore er bare et skjellsord som er ment å skulle degradere kvinner, ikke noe annet, derfor bruker jeg det ikke. har ikke behov for å degradere kvinner, verken de som prostituerer seg eller de som ikke gjør det.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #22 Skrevet 15. mars 2013 Ja, jeg kaller ei eksvenninne siden hun sa til min samboer hun kunne ha sex med ham hvis han kunne hjelpe henne med noe. Anonym poster: cd9bae137d633a98d2160c85365717dd
soleia Skrevet 15. mars 2013 #23 Skrevet 15. mars 2013 Nei, vil verkeleg ikkje synke til det nivået at eg kallar folk slike ting.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #24 Skrevet 15. mars 2013 Nei, Ikke i ungdommen, og ikke som voksen. Anonym poster: 8b446a9159e87a1f3fa0543d3da323f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå