Gå til innhold

Har du kalt noen for hore?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som ikke hadde det som jobb. Eller har du alltid brukt ordet riktig?

Anonym poster: 623a6d548cc0e0466e7a59a3e61b7b55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, har kalt noen det, men da var jeg tenåring og i hormonell krangler med både søster, noen venner etc.

I voksen alder har jeg nok ikke kalt noen det, bruker heller andre ord hvis jeg er skikkelig sinna:)

Skrevet

Noen dager er alle mennesker rundt meg horer....Sier det aldri til de selvfølgelig, men tenker det inni meg. Det er ikke slik at jeg da tenker at de tar betalt for sex, mer at de er irriterende, ekle, motbydelige nisser som stort sett er i veien for meg.

Hormonell og gravis: JA

Anonym poster: 7b182cd7591fc1824a2407707778b574

Skrevet

Ja.. Det har jo blitt et "normalt" skjellsord.

Samme som man kaller noen for tufs, man vet man jo at de ikke er underomjordiske vesen formet som en nøstelignenede dott !

Skrevet

En person bare, men kalte henne det til gjengjeld veldig mange ganger. Det var forøvrig hun som eks-mannen hadde vært utro med. Jeg kalte dem begge en hel haug med stygge ord som jeg nesten ikke visste at jeg kunne.

Anonym poster: 56309acc7abdfea460e54984af853fe8

Skrevet

Ikke som jeg kan huske, men hvem vet hva fjortis-meg kan ha liret av seg i frustrasjon. Men jeg har blitt slått ned av ei som hadde fått vite at jeg skulle ha sagt hore om henne. Jeg hadde ytret enighet om det, men ikke sagt det selv. Hun som sa det var hun som sladra på meg. Sprø situasjon. 18 år gammel, har nettopp lært at en god venninne hadde ligget med samboeren min, og plutselig kommer hun løpende og slår meg ned. Jeg som skyr dramatikk og aldri har gjort noe mot noe. På den måten ble det til at jeg tenker på nettopp henne, hver enkelt gang jeg ser, eller hører ordet hore. ;)

Skrevet

Nei, det kan jeg ikke huske å ha gjort.

Skrevet

Noen som ikke hadde det som jobb. Eller har du alltid brukt ordet riktig?

Anonym poster: 623a6d548cc0e0466e7a59a3e61b7b55

Synes det er et skikkelig stygt ord som jeg svært sjeldent bruker. Men det er to stykker jeg omtaler som horer. Og de ligger rundt med menn som har damer! De har begge prøvd seg på mannen min og jeg ser selvfølgelig rødt selv om han avviser de gang på gang! DET er horer.., forskjellen er bare at de ikke tar betalt og dermed er enda billigere enn betalte horer!

Sjeldent jeg snakker om de da:) bare når vi er ute og de oppfører seg som to billige ludder rundt oss :) dumme damer:)

Anonym poster: d762335bde2b39d9dbc3a8ce6502d53c

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Har vel gjort det i min ungdom, men er ikke et ord jeg har brukt flittig for å si det sånn...

Skrevet

Nei, aldri.

Anonym poster: 7e2ade88aa3f67d09233a2f4fc80f72e

Skrevet

Ikke siden ungdomsskolen. Prøver å holde meg for god til å kalle noen noe som helst av negativ betydning egentlig.

Skrevet

Ja, og veldig ofte også i det siste, blandt andre like sjarmerende navn.

Jeg vet hva ordet betyr men jeg driter faktisk 10-0 i det akkurat nå.

Skrevet

Ikke siden ungdomsskolen.

Fryktelig vulgært uttrykk.

Anonym poster: 94dd43d4ef6ccca8954f02ee83f8d08f

Skrevet

Nei men naboen min kaller meg det. Pluss han legger ut statuser om hvor syk og horete jeg er på fb. Gir igjen med samme mynt og kaller han dverg. Og det er han faktisk.

"du som er dverg når vel ikke opp til fittahåra til kona de engang" kan jeg finne på å si :)

Anonym poster: d8d3391e78b891d172dedb41b1f14b86

Skrevet

Nei men naboen min kaller meg det. Pluss han legger ut statuser om hvor syk og horete jeg er på fb. Gir igjen med samme mynt og kaller han dverg. Og det er han faktisk.

"du som er dverg når vel ikke opp til fittahåra til kona de engang" kan jeg finne på å si :)

Anonym poster: d8d3391e78b891d172dedb41b1f14b86

Oii, spesielt naboforhold!!!

Skrevet

Nei, aldri.

Kan virkelig ikke skjønne hvorfor i alle dager jeg skulle si det til noen. Det er et ord som er helt unaturlig for meg å bruke og kan ikke se for meg at jeg noen gang kommer til å bruke det heller..

Å bruke det om/til noen som ikke er prostituert virker helt latterlig på meg og hadde noen sagt det til meg hadde jeg antagelig begynt å le.

Anonym poster: d7764dbe01afb8176aada8b5b7fd131d

Skrevet

Ikke siden ungdomsskolen :-P og de gangene det ble brukt da hadde det ingenting med om personen hadde jobb eller ikke

Gjest Antarctica
Skrevet

Har aldri brukt det om et levende menneske, nei, verken til eller om det.

Sier ikke horer om de prostituerte heller. hore er bare et skjellsord som er ment å skulle degradere kvinner, ikke noe annet, derfor bruker jeg det ikke. har ikke behov for å degradere kvinner, verken de som prostituerer seg eller de som ikke gjør det.

Skrevet

Ja, jeg kaller ei eksvenninne siden hun sa til min samboer hun kunne ha sex med ham hvis han kunne hjelpe henne med noe.

Anonym poster: cd9bae137d633a98d2160c85365717dd

Skrevet

Nei, vil verkeleg ikkje synke til det nivået at eg kallar folk slike ting.

Skrevet

Nei, Ikke i ungdommen, og ikke som voksen.

Anonym poster: 8b446a9159e87a1f3fa0543d3da323f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...