Februargullet2013 Skrevet 14. mars 2013 #1 Skrevet 14. mars 2013 4 uker og 2 dager siden jeg fødte, først blødde jeg 3 uker,så stoppet det helt opp 1 uke, og nå blør det igjen, Normalt? er det sånn i 6 ukers perioden? og når kommer mensen igjen,veldig fint med svar
Blåttkryss Skrevet 14. mars 2013 #2 Skrevet 14. mars 2013 Ammer du? I så fall trenger du ikke få mens på leeenge. Den kan faktisk utebli til du slutter å fullamme. Blør du mye da? Det er jo sånn at det er mye leging som skal gjøres så renselsesperioden kan være lang. Hvis du blør mye, eller er bekymret synes jeg du kan ta en telefon til legen og høre? Selv tror jeg faktisk jeg blødde lenger enn en mnd første gang.
Februargullet2013 Skrevet 14. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2013 Ja,ammer og gir nan, har ikke nok melk selv,så fullammer vel ikke da, ammer han ca 15 minutter hver 3 time,når han forlanger mat . Jeg blør aboslutt ikke mye,men trodde vel kanskje ikke det kom igjen,men vet jo at renselen varer i 6 uker.
Sikkertforgammel Skrevet 14. mars 2013 #4 Skrevet 14. mars 2013 4 uker og 2 dager siden jeg fødte, først blødde jeg 3 uker,så stoppet det helt opp 1 uke, og nå blør det igjen, Normalt? er det sånn i 6 ukers perioden? og når kommer mensen igjen,veldig fint med svar Hvis du blør uten store smerter er det normalt fikk jeg vite av legen. Man kan blø i 6 uker.
Februargullet2013 Skrevet 14. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2013 Takk for svar har ingen smerter i hele tatt
Madolyn Skrevet 14. mars 2013 #6 Skrevet 14. mars 2013 Jeg blødde i 6 uker. Av og til kan man blø litt kraftigere rundt dag 9-10 pga løsning av sårskorper. Jeg fikk tilbake mensen 8 mnd etter fødsel, ammet veldig ofte de første 6 mnd og sluttet helt med amming når gutten var 6,5 mnd.
Februargullet2013 Skrevet 14. mars 2013 Forfatter #7 Skrevet 14. mars 2013 Tusen takk for svar Husker bare at jeg blødde veldig de 4 første dagene,før jeg blødde en del ca 2 uker og 3 dager til,men ikke så mye som de 4 første. 8mnd etter fødsel ja,håper det går så lenge her også
Madolyn Skrevet 14. mars 2013 #8 Skrevet 14. mars 2013 Tusen takk for svar Husker bare at jeg blødde veldig de 4 første dagene,før jeg blødde en del ca 2 uker og 3 dager til,men ikke så mye som de 4 første. 8mnd etter fødsel ja,håper det går så lenge her også Ja det var veldig greit å slippe
♥Madam Mim♥ Skrevet 15. mars 2013 #10 Skrevet 15. mars 2013 Jeg blødde i 6 uker. 4 uker det det fikk jeg mensen regelmessig tilbake!! Selvfølgelig kunne ikke jeg være en av de heldige som slapp den i mange måneder -D
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 16. mars 2013 #11 Skrevet 16. mars 2013 Jeg blødde i 4-5 uker, 2 uker etter jeg sluttet å blø fikk jeg mensen, selv om jeg både fullammet og nattammet. Her har man motbevis på teorien om at fullamming er god prevensjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå