Gå til innhold

Jeg blør igjen


Anbefalte innlegg

Skrevet

4 uker og 2 dager siden jeg fødte, først blødde jeg 3 uker,så stoppet det helt opp 1 uke, og nå blør det igjen, Normalt? er det sånn i 6 ukers perioden? og når kommer mensen igjen,veldig fint med svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ammer du? I så fall trenger du ikke få mens på leeenge. Den kan faktisk utebli til du slutter å fullamme. Blør du mye da? Det er jo sånn at det er mye leging som skal gjøres så renselsesperioden kan være lang. Hvis du blør mye, eller er bekymret synes jeg du kan ta en telefon til legen og høre? Selv tror jeg faktisk jeg blødde lenger enn en mnd første gang.

Skrevet

Ja,ammer og gir nan, har ikke nok melk selv,så fullammer vel ikke da, ammer han ca 15 minutter hver 3 time,når han forlanger mat :). Jeg blør aboslutt ikke mye,men trodde vel kanskje ikke det kom igjen,men vet jo at renselen varer i 6 uker.

Skrevet

4 uker og 2 dager siden jeg fødte, først blødde jeg 3 uker,så stoppet det helt opp 1 uke, og nå blør det igjen, Normalt? er det sånn i 6 ukers perioden? og når kommer mensen igjen,veldig fint med svar :)

 

Hvis du blør uten store smerter er det normalt fikk jeg vite av legen. Man kan blø i 6 uker.

Skrevet

Takk for svar :) har ingen smerter i hele tatt :)

Skrevet

Jeg blødde i 6 uker. Av og til kan man blø litt kraftigere rundt dag 9-10 pga løsning av sårskorper. Jeg fikk tilbake mensen 8 mnd etter fødsel, ammet veldig ofte de første 6 mnd og sluttet helt med amming når gutten var 6,5 mnd.

Skrevet

Tusen takk for svar :) Husker bare at jeg blødde veldig de 4 første dagene,før jeg blødde en del ca 2 uker og 3 dager til,men ikke så mye som de 4 første. 8mnd etter fødsel ja,håper det går så lenge her også

Skrevet

Tusen takk for svar :) Husker bare at jeg blødde veldig de 4 første dagene,før jeg blødde en del ca 2 uker og 3 dager til,men ikke så mye som de 4 første. 8mnd etter fødsel ja,håper det går så lenge her også

 

Ja det var veldig greit å slippe :P

Skrevet

Det er helt klart :)

Skrevet

Jeg blødde i 6 uker. 4 uker det det fikk jeg mensen regelmessig tilbake!!

 

Selvfølgelig kunne ikke jeg være en av de heldige som slapp den i mange måneder -D

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Jeg blødde i 4-5 uker, 2 uker etter jeg sluttet å blø fikk jeg mensen, selv om jeg både fullammet og nattammet. Her har man motbevis på teorien om at fullamming er god prevensjon :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...