Anonym bruker Skrevet 14. mars 2013 #1 Skrevet 14. mars 2013 Torsdagkveld fra Nydalen nå, når hun tok igjen på en drittkommentar fra Twitter. Fantastisk, såå enig med henne! Blir helt rørt når jeg sitter her og hun igjen driter i hvordan hun ser ut med å løfte opp kjolen og viser hele den nydelige dissemagen sin. Tusen takk! Anonym poster: bd4bb1c66b84a3c7129239c6a0314a10
Februargullet2013 Skrevet 14. mars 2013 #2 Skrevet 14. mars 2013 jeg og liker henne godt respektere henne sikkelig
Gjest Julia1984 Skrevet 14. mars 2013 #3 Skrevet 14. mars 2013 Hun er super! Tenk å ta seg selv så lite høytidelig!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2013 #4 Skrevet 14. mars 2013 Ja, hun er virkelig en fantastisk dame! :-) Anonym poster: bd4bb1c66b84a3c7129239c6a0314a10
Mø schæl! Skrevet 14. mars 2013 #6 Skrevet 14. mars 2013 Fantastisk dame ! Deilig med slike lite selvhøytidelige mennesker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå