Anonym bruker Skrevet 14. mars 2013 #1 Skrevet 14. mars 2013 Er 24 år og venter nr 3.. Mine to barn er på 2 og 4 år. Nå er jeg bare 6 uker på vei, men allerede veldig kvalm! Hadde håpet å slippe dette denne gangen, fant det ut for bare 4 dager siden da jeg har hele tiden gått på prevensjon. Gruer meg til selve fødselen, gruer meg til nattevåk og amming. Gruer meg til å ha baby igjen rett og slett. Gruer meg til å sitte å mate et barn igjen, lage grøt, gi middagsglass osv... Dette høres jo ut som bagateller! Men vet ikke om jeg orker dette.. Skulle vente til de to vi har ble skolebarn, men slik ble det jo ikke. Det kan jo fremdeles gå galt, men håper jo ikke det. Ble så glad når jeg fikk positivt på testen, så kommer disse tankene da.. Ååå Anonym poster: c478262e804da43202dd785536585946
Himmel og hav Skrevet 14. mars 2013 #2 Skrevet 14. mars 2013 Det er jo ikke så rart at du er litt ambivalent, da. Det er jo en stor endring du har foran deg, men den innebærer heldigvis ikke bare negative og slitsomme ting. Den er også det første sparket, den gode babylukta, det å få bli kjent med et helt nytt, lite menneske... Kjære vene, jeg kan ha sånne kvaler når jeg har kjøpt nye støvletter Den slitsomme tida går heldigvis over, og om du ser litt større på det, så er det en forsvinnende kort tid det handler om når du antagelig skal få være glad i dette barnet i 50-60 år.
Tarssan Skrevet 14. mars 2013 #3 Skrevet 14. mars 2013 Du er kanskje akkurat kommet litt ovenpå ifht. de tingene du nevner så det er vel ikke så rart at du gruer litt. Signerer ellers himmel og hav sitt svar
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 14. mars 2013 #4 Skrevet 14. mars 2013 Jeg har tre tette, fikk den yngste da de andre var 2 og 4 år. Og det er jo ikke til å komme unna at dere vil komme til å få det tøft med tre så tette. Ihvertfall så lenge de alle er små. Men jeg tenkte at det blir ikke MER slitsomt med tre enn med to, det blir bare like slitsomt LITT lenger for for hver dag blir barna større og mer selvstendig. Dere kommer til å få en hektisk tid foran dere, men bare tenk, innen dere er 30 så har dere bare skolebarn og ting vil ha gått seg betraktelig til innen da
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2013 #5 Skrevet 14. mars 2013 Kjekt å få dem tett, så blir de en herlig gjeng i stedenfor 2 tette og en attpåklatt som kanskje vil føle seg litt utenfor Anonym poster: c150de5e70bc1bad5808f90e6e1d5575
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå