Anonym bruker Skrevet 14. mars 2013 #1 Skrevet 14. mars 2013 Er blitt DEN husmora, men på lørdag skal jeg ut med venninner. Hva kan jeg ha på meg? Hva er det som er 'in' ? før var jeg partyløve med stålkontroll. Nå er det andre tider:/ Anonym poster: 906537a4fed9b4363e116bdfac2cb9c2
Catlady Skrevet 14. mars 2013 #2 Skrevet 14. mars 2013 Ta på det DU føler deg vel og fin i og drit i hva som er in
BareMas Skrevet 14. mars 2013 #3 Skrevet 14. mars 2013 Samme problemstilling her, si fra om du kommer på noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå