Gå til innhold

Dagens elsk!

Anbefalte innlegg

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Under lunsjen i dag snakker vi om hvor vi kommer fra. En av mine kolleger er fra samme sted som meg, og spurte hvilket år hun gikk ut av vgs. Hun var ferdig i 2004, og da sa jeg at hun var altfor ung til at jeg kjente noen.

Hun ble sjokkert da jeg sa at jeg gikk ut i 1997, og klarte ikke å komme over at jeg nesten er 35 år.

Det samme skjedde i forrige uke da en ny kollega lurte på hvor gammel jeg var. Spurte henne hva hun trodde, og hun sa at hun trodde jeg var like gammel som henne. Dvs 28 år.

Man må bare elske disse unge små jentene når de tror jeg er en av dem :D

(selv om mannen min lo rått da jeg fortalte det til han)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk høre at jeg var 31 år i dag :D

Det varmer en 36 åring ;)

Gjest pupp and go
Skrevet

Så gøy :-)

jeg ble veldig glad i dag da en 4-5-åring spurte hva lillesøsteren min hette, og pekte på datteren min (som er i småskolealder). Jeg nærmer meg the big 4-0, og har ingen illusjoner. Lue og utetøy hjalp nok på. Morsomt likevel! Man tar det man får :-)

Skrevet

Dagens elsk: Påskeliljer og iskald Cava.

Jeg er ung til sinns!

Skrevet

Har glemt hvordan det føltes å bli spurt om hvor gammel jeg er med overraskelse i stemmen til den som spør.

Elsk i dag: snart er jeg hjemme etter en uke borte!

Skrevet

Jeg lever fortsatt høyt på å bli spurt om leg på polet. Når jeg kjøper whisky er en ting, men når jeg kjøper vin! Jøje meg :)

Kan hende at hu i kassa bare trenger briller da, hva vet vel jeg ;)

Dagens elsk: Fjøset er tomt, jeg har hatt fri, og sola skinner! Og ikke minst, jeg har vært på shopping :D Ikke til meg selv, men til en enda bedre, nemlig junior :) Og jeg blåste like gjerne støv av kortet og handlet for et par tusen. Ah, godt med bytur!

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Jeg lever fortsatt høyt på å bli spurt om leg på polet. Når jeg kjøper whisky er en ting, men når jeg kjøper vin! Jøje meg :)

Dagens elsk: Fjøset er tomt, jeg har hatt fri, og sola skinner! Og ikke minst, jeg har vært på shopping :D Ikke til meg selv, men til en enda bedre, nemlig junior :) Og jeg blåste like gjerne støv av kortet og handlet for et par tusen. Ah, godt med bytur!

Sol? Her tror verden at det er desember, og snøen laver ned. Totalt kaos på veiene med kø hele veien hjem fra jobb.

Men nå er det fredag, og veslejenta og jeg har hjemmekino med Tingeling, nonstop og popcorn (dvs jeg sitter her samtidig, fordi Tingeling er ikke helt min greie).

Skrevet

Sol? Her tror verden at det er desember, og snøen laver ned. Totalt kaos på veiene med kø hele veien hjem fra jobb.

Men nå er det fredag, og veslejenta og jeg har hjemmekino med Tingeling, nonstop og popcorn (dvs jeg sitter her samtidig, fordi Tingeling er ikke helt min greie).

Vel, hvis det er noen trøst, så startet dagen med -21 grader. Sånn er det nemlig her, hvis det er finvær, så er det sprettkaldt. Er det mildt, så er det drittvær. Det går liksom ikke an å få i pose og sekk :P

Men ikke noe stas med mere snø nå nei. Det holder i lange baner.

Hjemmekino med nonstop og popcorn derimot, det kan det gjerne bli mere av :) Uansett hva som er på skjermen (okay, jeg kjenner jeg er liiitt lei av Lille Jack).

Skrevet (endret)

Endelig fredag!

Alltid kjole på jobben på fredager, i dag har jeg endelig hatt på min nye fine kjole fra Mette Møller! Fikk skryt over kjolevalg av flere kollegaer :D

Straks rødvin og pizza!

Har fortrengt at det var 19- minus i morres, nekter å forholde meg til fakta!

Endret av frk Nilsen
Skrevet

Endelig fredag!

Alltid kjole på jobben på fredager, i dag har jeg endelig hatt på min nye fine kjole fra Mette Møller! Fikk skryt over kjolevalg av flere kollegaer :D

Det høres koselig ut! Skulle ønske vi også hadde fredagskjole på jobben :) Rent praktisk sett ville det blitt en utfordring å holde seg anstendig, men i teorien høres det veldig trivelig ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...