Anonym bruker Skrevet 14. mars 2013 #1 Skrevet 14. mars 2013 Litt gammelt å være 52..når man får barn. Og kanskje litt urettferdig for barnet? Anonym poster: 9d0afa9a90ef87121719a181f171d60d
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2013 #2 Skrevet 14. mars 2013 Mmm, digg! Anonym poster: 61c34e8081cb2b84e48b1041aa09b0b8
Elsker livet Skrevet 14. mars 2013 #3 Skrevet 14. mars 2013 Hadde hjelpt litt om hun gjorde det beste av utseende, hun så mer ut som 72.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2013 #4 Skrevet 14. mars 2013 Hadde hjelpt litt om hun gjorde det beste av utseende, hun så mer ut som 72. Ikke sant. Mamma er 52 og hun her ser ut som hun kunne vært moren hennes.. Anonym poster: 34c6734425e7ee1d20616a7ccae94182
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2013 #5 Skrevet 14. mars 2013 Jo det ER for seint dersom hun ikke har fått det til på egenhånd. Alle slags "invasive procedures" for å få barn over en viss alder er forkastlig.Får de det til på egen hånd, vel, gratulerer. Det er en grunn til at fertilitetsassistanse har aldersgrenser. Anonym poster: fbbd1a6a8053b1cf4ecd973ca85fd11d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå