Gå til innhold

Det er aldri forseint...eller????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Oct3-11Over50_jpg_425605m.jpg Litt gammelt å være 52..når man får barn. Og kanskje litt urettferdig for barnet?

 

Anonym poster: 9d0afa9a90ef87121719a181f171d60d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mmm, digg!

 

Anonym poster: 61c34e8081cb2b84e48b1041aa09b0b8

Skrevet

Hadde hjelpt litt om hun gjorde det beste av utseende, hun så mer ut som 72.

Skrevet

Hadde hjelpt litt om hun gjorde det beste av utseende, hun så mer ut som 72.

 

Ikke sant. Mamma er 52 og hun her ser ut som hun kunne vært moren hennes..

 

Anonym poster: 34c6734425e7ee1d20616a7ccae94182

Skrevet

Jo det ER for seint dersom hun ikke har fått det til på egenhånd. Alle slags "invasive procedures" for å få barn over en viss alder er forkastlig.Får de det til på egen hånd, vel, gratulerer. Det er en grunn til at fertilitetsassistanse har aldersgrenser.

 

Anonym poster: fbbd1a6a8053b1cf4ecd973ca85fd11d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...