Anonym bruker Skrevet 14. mars 2013 #1 Skrevet 14. mars 2013 Jeg oppdaterer siden det var noen som lurte på egne kuler Jeg var dritnervøs i dag, var sikker på at legen skulle miste farge i ansiktet og se på eg med medlidenhet Begynte først å forklare veldig mye om denne kulen, litt basert på ulike google resultat. Hun fikk meg etterhvert litt motvillig ned på benken og sjekket leggen. " Er det denne du mener?" Sa hun, og jeg måtte bekrefte. " Åh, jeg hadde liksom sett for meg noe større" sa hun da. Jeg hadde nok utbrodert litt. Den var i alle fall ufarlig mente hun, en innkapslet fettkul. Hun sa at de kulene som er farlige ( eller kan være det) sitter fast i knokkelen eller ligger så langt inne i muskelen at man gjerne ikke ser dem fra utsiden. De sistnevnte finner man gjerne på røntgen. Utrolig lettet nå, har jo utsatt legetimen i 3 mnd. Og jeg må innrømme at jeg er verdens kjipeste pasient.. Innser hypokondrien her ja.. Men kule er ike morsomme å finne på kroppen. Anonym poster: e92e69642352ebf365f6a76b99665134
Ladybird2014 Skrevet 14. mars 2013 #3 Skrevet 14. mars 2013 Så deilig!:-) Det må være en lettelse for deg.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2013 #4 Skrevet 14. mars 2013 Hehe..så fantastisk bra da!! Hehe hilsen hypokonder 2. Anonym poster: 3198dcb408bd9f4c173e673878329668
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå