Gå til innhold

Hvordan er d m politiattest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått meg ny jobb og må ha politiattest. Har ingen papirer på ny jobb enda, bare Mail om tilbud og den skriftlige avt blir sendt når politiattest og vitnemål osv er sendt til de.

Hva gjør jeg??

Og riktig kopi, gjøre d på politistasjonen?

Anonym poster: c9a50157a61947124d7fc9ab34097a34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring politistasjonen og spør. Noen steder kan de sende den direkte til arbeidsplassen din hvis de får din underskrift, og noen steder må du selv hente den på politistasjonen, men kan ta flere uker å få tak i.

Anonym poster: 4fcacd931b223bb97b655733d0db5545

Skrevet

Du kan legge inn på nett, gå inn på sidene til ditt politidistrikt får du tilsendt i posten! Det gjorde jeg sist

Skrevet

Sjekket på nettet og forstod d slik at en må sende d inn pr post, m kopi av id og en attest fra f eks ny arbeidsgiver om hvorfor en trenger politiattest.

Kan jeg få d hos min nåværende arbeidsgiver?

Da min nye arbeidsgiver ikke sender noe skriftlig arbeidsavtale før jeg har sendt alle attester.

Anonym poster: 03d2c341bbd4d6ce7c5c50de7ab0083a

Skrevet

Sjekket på nettet og forstod d slik at en må sende d inn pr post, m kopi av id og en attest fra f eks ny arbeidsgiver om hvorfor en trenger politiattest.

Kan jeg få d hos min nåværende arbeidsgiver?

Da min nye arbeidsgiver ikke sender noe skriftlig arbeidsavtale før jeg har sendt alle attester.

Anonym poster: 03d2c341bbd4d6ce7c5c50de7ab0083a

Du må kunne få en bekreftelse på at du trenger en politiattest fra den nye jobben din selvom du ikke har fått noen skriftlig arbeidsavtale. Arbeidsgiveren du har nå kan jo ikke bekrefte hvorfor den nye arbeidsgiveren trenger en politiattest.

Anonym poster: d0b365b115e94e8e2028fe1a98d39a76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...