Gå til innhold

Hvor lenge varer en flaske babyolje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid har dere en flaske babyolje?

Vurderer å handle inn litt så jeg har, og ettersom Weleda-produktene er mye billigere i utenlandske nettbutikker der det kan være litt leveringstid osv, kan det være greit å bestille et lite lager. Men det forutsetter jo at det faktisk går noen flasker...

Tenker å bruke det til bading og bleieskifting med klut.

Anonym poster: 4bcd07c85381e8cdd187426aaae27620

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bruker i badevannet, jenta er 4 mnd og har godt over halve flaska igjen..

Skrevet

Er vel på andre eller tredje flaska, ho er 1 år.

Skrevet

Holder er par uker her, mamman bruker den også da :P

Anonym poster: c17d77a2e1db4432c8e0d5219adc7df4

Skrevet

Til den er tom, tror jeg...

Smart du. Mange idiotiske svar du kommer med. Er du frekke eller tror du at du er morsom?

Skrevet

Til den er tom, tror jeg...

Smart du. Mange idiotiske svar du kommer med. Er du frekke eller tror du at du er morsom?

Helst det første, tenker jeg.

Synes du var morsom jeg :) man har alltid et valg.... Enten la seg irritere, eller se ting med et glimt i øyet :) velger det siste, da hverdagen blir så mye trivligere da :)

Skrevet

Hundre år tror jeg. Bruker kanskje to dråper i året!

Skrevet

Har aldri brukt opp en eneste flaske med babyolje. Det har gått mest med til å tørke kladder av rusfritt stål. Jeg mener huden ikke bør få tilført olje, hverken ved at en har det i badevannet eller smører kroppen. Oljen tetter porene og det er enda verre for babyen å regulere temperaturen. Har man problemer med tørr hud finnes det mange andre produkter man kan smøre på som er mye bedre for huden.

Så for å svare på spørsmålet. Du trenger ikke mange flaskene uansett hvordan du har planer om å bruke olje. De varer heller ikke evig om en tenker på holdbarhet.

Skrevet

Hi her, takk for svar! Ser ikke ut som at jeg skal gå helt amok med shoppingen da med tanke på bruk og holdbarhet, men det var et bra tips å bruke den selv også:)

For å forsvare oljebruken; jeg har ingen planer om å bruke såpe eller engangsservietter hjemme, og da kan det kanskje være nødvendig å ha noe i vaskevannet for å få det helt rent etter de verste bæsjebleiene. Etter det jeg har lest er Weledaoljen et veldig bra alternativ til diverse såper og andre babyprodukter.

Jeg er klar over at det ikke var det lureste spørsmålet, så synes kengu-svaret var unødvendig. Joda, ser humoren i det (om jeg legger godviljen til), men hun kunne godt kommet med et skikkelig svar etterpå, var tross alt ikke et tullespørsmål fra min side. Takk til den som tok meg i forsvar:)

Skrevet

Hi her, takk for svar! Ser ikke ut som at jeg skal gå helt amok med shoppingen da med tanke på bruk og holdbarhet, men det var et bra tips å bruke den selv også:)

For å forsvare oljebruken; jeg har ingen planer om å bruke såpe eller engangsservietter hjemme, og da kan det kanskje være nødvendig å ha noe i vaskevannet for å få det helt rent etter de verste bæsjebleiene. Etter det jeg har lest er Weledaoljen et veldig bra alternativ til diverse såper og andre babyprodukter.

Jeg er klar over at det ikke var det lureste spørsmålet, så synes kengu-svaret var unødvendig. Joda, ser humoren i det (om jeg legger godviljen til), men hun kunne godt kommet med et skikkelig svar etterpå, var tross alt ikke et tullespørsmål fra min side. Takk til den som tok meg i forsvar:)

Ikke noe problem ;) synes bare at dersom man faktisk prøver å være morsom så hjelper det veldig å slenge på et smilefjes, ellers virker man bare nedlatende og frekke dessverre. Ingen spørsmål er dumme, men svarene derimot.

Skrevet

Nå må dere gi dere ;) Mulig jeg hadde tatt meg nær av det som gravid og hormonell, men det tviler jeg faktisk på, og jeg har vært rimelig ustabil og sint som et lemen til tider. Det svaret var ikke frekt, men rimelig tørr humor.

Skrevet

Kjøpte til barnet mitt kom til verden i april i fjor. Brukte i badevann og til vanskelige bæsjebleier de første mnd, og har godt over halve flasken igjen. Er bra drøy, så tror ikke jeg ville tatt av i handlingen :)

Anonym poster: d9842dbbec08fac905c9ea44e750654b

Skrevet

Det holder med en flaske om gangen. Oljen rekker å bli harsk før man bruker den opp og da er lite spart ved å kjøpe. Med tanke på leveringstid har du goood tid på å få bestilt en ny når du ser at det trengs...

Anonym poster: 37470201eb6d39c4ab57de4d9adbb7b9

Skrevet

Sånn, nå har jeg bestilt en flaske babyolje og en ny flaske med strekkmerkeolje til meg! I motsetning til babyoljen går nemlig strekkmerkeoljen veldig fort...

Dersom noen av dere snille (eller tørre) forumdamer ønsker linker til billige utenlandske Weleda-nettbutikker, finner dere de her:

http://www.bce-europe.com/index.php?stoken=A014B530&force_sid=552f778a0a55981cb9b14fdb8884bd39〈=1&cl=search&searchparam=&searchmanufacturer=c20ad4d76fe97759aa27a0c99bff6710

Du får €5 av på første bestilling, kode i registreringsmailen.

og

http://www.ecco-verde.com/weleda

Billigere enn lookfantastic, feelunique og iherb (tror jeg).

Hi

Skrevet

Har aldri brukt opp en eneste flaske med babyolje. Det har gått mest med til å tørke kladder av rusfritt stål. Jeg mener huden ikke bør få tilført olje, hverken ved at en har det i badevannet eller smører kroppen. Oljen tetter porene og det er enda verre for babyen å regulere temperaturen. Har man problemer med tørr hud finnes det mange andre produkter man kan smøre på som er mye bedre for huden.

Så for å svare på spørsmålet. Du trenger ikke mange flaskene uansett hvordan du har planer om å bruke olje. De varer heller ikke evig om en tenker på holdbarhet.

Så interessant! Tar du bare litt olje på en klut og gnir det inn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...