Prøverpåentil Skrevet 14. mars 2013 #1 Skrevet 14. mars 2013 Jeg er vant til å amme men må nå begynne med mme på dagtid.. ammer fortsatt morgen og natt:) Men hva er beste tipset deres for enklest mulig flaskeopplegg? Har ferdig kokt vann på flasker og tar i pulver og i mikroen når babyen er sulten? Eller ferdig blandet? Hva er best og raskest og "lov"?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2013 #2 Skrevet 14. mars 2013 Å blande ferdig og oppbevare på flasker er ikke anbefalt. Bland den rett før den skal spises. Jeg brukte å ha kokt vann på flasken, varmet denne i mikroen og blandet så i pulveret. Pulveret hadde jeg ferdig oppmålt på pulverdispenser, så da var det fort gjort å blande flasken. Anonym poster: 42571217179fc924dd08a43fac260a91
Pinnus Skrevet 14. mars 2013 #3 Skrevet 14. mars 2013 Hadde en sånn vannkoker med temperatursetting på. 40 grader på 3 sekunder ble perfekt drikketemp og veldig enkelt. Hadde kokt vannet på forhånd.
Lykke~liten Skrevet 14. mars 2013 #4 Skrevet 14. mars 2013 Jeg har en termos som jeg fyller opp på morgenen... holder varmt vann lenge. Koker bare nytt vann og fuller på ved behov. Heller kokt vann fra termosen i flasken.. lar det avkjøles litt ( skal vel være ca 40 grader) så tar jeg oppi mme... og rister; ) setter i kaldt vannbad tiø temperaturen er fin for baby. Synes dette er enklest. Termosen kan du ta med ut også..så slipper du spørre etter Micro om du er ute.. lettere å bare finne et glass med laldt vann å sette flaaken i;) syyynes jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå