Anonym bruker Skrevet 14. mars 2013 #1 Skrevet 14. mars 2013 ..har jeg så lyst på nr 3.. guttene mine vokser så fort, og de er blitt så store! jeg har alltid vært så bestemt på kun 2 barn, men saken er vel den at jeg har så lyst på ei jente også.. jeg er den eneste i venninnegjengen som ikke har fått jente, og nå begynner jeg å kjenne savnet etter ei lita prinsesse jeg også.. det svir litt på en måte, at jeg ikke har fått. ikke misforstå, jeg hadde aldri byttet ut noen av de deilige sønnene mine for ei jente!!! flere som har vært i min situasjon? det blir uansett et par år til en eventuell baby, slik at vi får god tid til å tenke gjennom det. for gubben har ikke lyst på flere, han sier at da får jeg finne meg en annen:( og jeg vet jo at har man først fått to gutter er sjansen veldig stor for å få en gutt til. men den sjansen er jeg villig til å ta... (og jeg tar gledelig mot en gutt til!!) selv om jeg håper det kunne blitt en jente... Anonym poster: 8a5d661fc62c56a58f43e4eca2fe8bf5
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2013 #2 Skrevet 14. mars 2013 Hvis det neste også blir en gutt vil du da være fornøyd eller vil du fortsette til du får "en prinsesse"? Dette kan jo bli et stort prosjekt, mener jeg... Anonym poster: 35c7808829757d9fdac3f217655623fb
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2013 #3 Skrevet 14. mars 2013 Sjansen for å gå gutt igjen er ikke mer enn 0,4% større enn dersom du ikke hadde hatt gutter, så det er ca 50-50 sjanse hver gang. Jeg hadde det som deg, og vi valgte å få et barn til og fikk da gutt nr 3. Ble gravid igjen like etter og fikk så jente. Er veldig glad for å ha fått begge kjønn, så forstår godt ønsket om det. Anonym poster: 5c6b899a296f8fc36351a883e7fbfbee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå