Anonym bruker Skrevet 14. mars 2013 #1 Skrevet 14. mars 2013 Vil ikke ha grøt, ikke skive, ikke middagsglass eller middag. Vil ikke smake engang! Alt har gått fint frem til for en uke siden. Hun vil ikke smake engang! Nekter. Spiser litt frukt og ost og bær, men ingen skikkelig mat. Hjelp! Anonym poster: 2de066d754f6e56e89dd777f0df02ca9
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2013 #2 Skrevet 14. mars 2013 Vil ikke ha grøt, ikke skive, ikke middagsglass eller middag. Vil ikke smake engang! Alt har gått fint frem til for en uke siden. Hun vil ikke smake engang! Nekter. Spiser litt frukt og ost og bær, men ingen skikkelig mat. Hjelp! Anonym poster: 2de066d754f6e56e89dd777f0df02ca9 Hun har vell oppdaget at om hun protesterer får hun ting hun liker enda bedre. Anonym poster: 9906fe09a50c0ce9b9410aad47f03321
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2013 #3 Skrevet 14. mars 2013 kan jo være hun får noen tenner? Har hatt det slik i perioder med min sønn på 19 mnd. Sliter med å få i han mate hjemme. Når han er i barnehagen og andre steder spiser han kjempemye.. Anonym poster: 1dd32ae8da0f7343afe7c3ded6b5d2e1
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2013 #4 Skrevet 14. mars 2013 og forresten for en stund siden så ville han ikke ha noe..da "tvang" jeg han til å spise..mye grining..men etter 2 skjeer spiste han masse!! Anonym poster: 1dd32ae8da0f7343afe7c3ded6b5d2e1
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2013 #5 Skrevet 14. mars 2013 Ingen tenner på vei:( vil bare ikke ha noe mat... Noen som har tips til mat jeg kan prøve å gi? Hi Anonym poster: 7c82e4fb764da06914fd429e6ed2876e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå