Gå til innhold

Nye strekkmerker ved graviditet etter bukplastikk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært gravide etter bukplastikk som fikk mye strekkmerker i første svangerskap? Fikk du nye strekkmerker etter bukplastikken?

Anonym poster: 62b0aa7aab583d069110762e4bd32704

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke helt det samme men, tok brystreduksjon etter første barn. Det er 8år siden. Ser nå at jeg kommer til å få behov for samme operasjon igjen. Strekkmerkene kom på nytt og puppene vokste seg gigantiske igjen.

Anonym poster: 34db320b91bcfdcd4d7ed72f81f67b4f

Skrevet

Ikke helt det samme men, tok brystreduksjon etter første barn. Det er 8år siden. Ser nå at jeg kommer til å få behov for samme operasjon igjen. Strekkmerkene kom på nytt og puppene vokste seg gigantiske igjen.

Anonym poster: 34db320b91bcfdcd4d7ed72f81f67b4f

Huff den er kjip:( JEg har et barn som er 1 år og ønsker nå nummer 2. Etter det vil vi vente noen år før neste. Vil liksom kunne gå i bikini igjen før jeg blir 30:( Nå er jeg 22...

Skrevet

Noen som har vært gravide etter bukplastikk som fikk mye strekkmerker i første svangerskap? Fikk du nye strekkmerker etter bukplastikken?

Jeg er gravid etter bukplastikk, er foreløpig i uke 28 og har ikke fått noen nye strekkmerker enda. Men det er jo en god stund igjen så det kan jo helt klart komme. Men magen er foreløpig ikke så stram som jeg hadde forventet at den kom til å være.

I første svangerskap kom strekkmerkene rundt uke 20.

Skrevet

Legene prøver å unngå å stramme så veldig på dem som enda er fruktbare, man kan jo bli gravid selv om man sier man ikke skal ha flere.. Men de kan aldri garantere at man ikke får nye.

Best å vente til etter man er 100% sikker, eventuelt sterilisert seg :)

Anonym poster: 6ef4f9f0fa4760de0e34fb937b50ca4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...