Gå til innhold

Sykepenger. Hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk i juni 12 sommerjobb i kommunens pro-tjeneste, 2 mnd kontrakt. Jobbet mye. Stillingen utgjorde 70 % på papiret men tok mye ekstra vakter utover 70%, så tror jeg jobbet 100-110 %. Da aug var over gikk kontrakten ut men jeg fortsatte som tilkallingsvikar. Uten kontrakt. Har jobbet MYE i perioder. Ble sykmeldt 4.2.13 og har siden da vært det. Arb.giver har etter hva jeg forstår ingen arb.giveransvar... Noe som er kjipt siden jeg har jobbet der mye, omtrent full stilling, i 7 mnd før jeg ble sykmeldt. Så nå er det 1 mnd siden sist lønn. De første 16 dagene er jo uten lønn fra arb.giver.. men har ikke nav et ansvar her? Eller forventes det at man skal gå uten noe som helst?? Kan for lite om dette. Og infoen er for dårlig på nett, når det gjelder TILKALLINGSvikarer...

Anonym poster: dcfbeddb277ad44a5ad84d0013790269

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Arbeidsgiver bør da kunne dokumentere for deg hvor mye du egentlig har jobbet? Tror også du skal ha for de 16 dagene fra Nav. Ring og spør da :)

Anonym poster: e4dd10bd7e122fdb2e8b372cc0fb8cd7

Skrevet

Jeg ble også sykemeldt etter flere år som tilkallingsvikar. Var sykemeldt i 3 uker. Fikk ingenting fra arbeidsgiver, men hun dokumenterte til NAV at jeg ville ha jobbet masse om jeg ikke var sykemeldt.... Så fikk jeg 2000 kr fra NAV. Ikke mye nei, men bedre enn ingenting :P

Anonym poster: 92da6808aa0da36662156c57e3c632dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...