Anonym bruker Skrevet 14. mars 2013 #1 Skrevet 14. mars 2013 Jeg betaler visst for 10 Mbit men har bare hatt 1-3 siste halvåret. Linja har falt ut i ny og ne og alt har gått tregt. Dette betaler jeg 450 kr mnd for Nå skal de heldigvis fysisk fikse linja Hvor stor linje er normalt å ha? For å sjekke din faktiske linje opp mot hva du betaler, test her: http://nettfart.no/ Litt mindre enn det du har er normalt Anonym poster: 74dd7dd4d722b58f03164f9ae4abd52c
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2013 #2 Skrevet 14. mars 2013 På testen kom det opp 25,48 på nedlasting og 5,04 på opplasting. Tror vi har det beste alternativet til Telenor, men er ikke helt sikker. Fungerer bra ihverfall, aldri hatt problemer og her er vi rett som det er både 5 og 10 stykker på nett samtidig. Anonym poster: 8f09c7371b59bfcb280f78546b8faddb
BellaSuz Skrevet 14. mars 2013 #3 Skrevet 14. mars 2013 Har Nextgentel og 20 Mb/sek. Betaler 400 kr mnd. Mottar bare 11 Mb/sek når jeg har målt over det trådløse nettverket. Måler du på maskin gjennom kabel går det litt raskere (her 13 Mb/sek). Likevel: man får jo absolutt ikke det man betaler for!:-(
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2013 #4 Skrevet 14. mars 2013 Har Nextgentel og 20 Mb/sek. Betaler 400 kr mnd. Mottar bare 11 Mb/sek når jeg har målt over det trådløse nettverket. Måler du på maskin gjennom kabel går det litt raskere (her 13 Mb/sek). Likevel: man får jo absolutt ikke det man betaler for!:-( Jeg har nextgentel jeg også! Hm.. spørs om jeg ikke skal øke til 20 Mbit. Jeg er i utgangspunktet kjempefornøyd med Nextgentel, dette er en linjefeil i gata. I prisen, har du lagt med ruterleie og linjeleie? 100 kr hos meg.. Jeg synes ikke du får det du betaler for, og hvis du ringer de fikser de det mest sannsynlig HI Anonym poster: 74dd7dd4d722b58f03164f9ae4abd52c
Husbygger Skrevet 14. mars 2013 #5 Skrevet 14. mars 2013 For å få rett hastighet så må dere være direkte koblet (altså ikke via trådløs ruter). Betaler 449,- for 25/25 mbts linje. Men har bonushastighet (har 3 brebåndsprodukter fra Altibox), så jeg har 40/40 mbts linje. Fornøyd med den hastigheten :-)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2013 #6 Skrevet 14. mars 2013 Vi betaler 399 i mnd for 70/10 - sjekket nå nettopp og hadde ca 68 i nedlasting og litt over 10 opp. Har Canal digital kabel. Vi hadde Nextgentel før, og det var jeg veldig misfornøyd med. Anonym poster: f154bb61556a7b6847b32c144a71e704
stratosku Skrevet 14. mars 2013 #7 Skrevet 14. mars 2013 Vi betaler 549 kr for 25 mbit/s på nedlastninger og 5mbit/s på opplastninger ifølge papiret som ligger her. Har internett gjennom Signal.
DaTuMa Skrevet 14. mars 2013 #8 Skrevet 14. mars 2013 Har 10 mb gjennom get. Får hastigheten jeg betaler for, måler jevnlig. Og da alltid på trådløst. Før hadde jeg nextgentel og hadde aldri det jeg skulle. Ikke hjalp det å klage heller. Gav opp til slutt og sa opp hele greia. Mye nedetid også.
Musemorbr / Skrevet 14. mars 2013 #9 Skrevet 14. mars 2013 1,92 ned og 0,31 opp. Det er tråløs oppkobling og en 2mb linje, så jeg er fornøyd. Min søster får kun 0,80 på sin 2mb linje, så vi er vel av de heldige.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2013 #10 Skrevet 14. mars 2013 På testen kom det opp 25,48 på nedlasting og 5,04 på opplasting. Tror vi har det beste alternativet til Telenor, men er ikke helt sikker. Fungerer bra ihverfall, aldri hatt problemer og her er vi rett som det er både 5 og 10 stykker på nett samtidig. Anonym poster: 8f09c7371b59bfcb280f78546b8faddb Visste ikke at jeg måtte sjekke med kabel, så det resultatet jeg fikk her var med trådløs. Betaler forresten 499,- til telenor. Anonym poster: 8f09c7371b59bfcb280f78546b8faddb
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2013 #11 Skrevet 14. mars 2013 28mb. Har fiber da. På trådløst får jeg 25mb. Betaler 499 i mnd. Anonym poster: 0b2ee72fc014fd0ac2636c5abcd2ce2f
BellaSuz Skrevet 14. mars 2013 #12 Skrevet 14. mars 2013 Har Nextgentel og 20 Mb/sek. Betaler 400 kr mnd. Mottar bare 11 Mb/sek når jeg har målt over det trådløse nettverket. Måler du på maskin gjennom kabel går det litt raskere (her 13 Mb/sek). Likevel: man får jo absolutt ikke det man betaler for!:-( Jeg har nextgentel jeg også! Hm.. spørs om jeg ikke skal øke til 20 Mbit. Jeg er i utgangspunktet kjempefornøyd med Nextgentel, dette er en linjefeil i gata. I prisen, har du lagt med ruterleie og linjeleie? 100 kr hos meg.. Jeg synes ikke du får det du betaler for, og hvis du ringer de fikser de det mest sannsynlig HI Anonym poster: 74dd7dd4d722b58f03164f9ae4abd52c Alt er inkl i prisen ja. Har snakket med dem, men de klarer ikke å tilby meg raskere linje. Pga geografien. Burde jo egentlig fått prisavslag, men det de sier er at linjen er opptil 20 Mb/sek. Synes ditt abonnement var dyrt! Betaler jo mer enn jeg som har dobbelt så rask.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå