Anonym bruker Skrevet 14. mars 2013 #1 Skrevet 14. mars 2013 Med eller uten tå? (Hvis dere skjønner hva jeg mener?) Og ja, jeg vet jeg er tidlig ute..men jeg er så lei vinter og det begynner å komme så mye fint vår og sommertøy i butikkene Anonym poster: 3dd017966982235aa2b8547326eb0184
Rose04 Skrevet 14. mars 2013 #2 Skrevet 14. mars 2013 Synes uten tå er finest, men det er vel ikke noe som er bedre enn det andre? Mini hadde uten tå da han var 1,5 år, og kommer nok til å kjøpe det i år også. :-) Greit med så mye lufting som mulig når det er varmt. Er det ikke varmt, bruker han vanlige sommersko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå