Gå til innhold

Fødeavdelingen USA


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig så sjokkerende der borte at noen føder uten epidural? Masse mas om at hun har en NATURLIG fødsel. Og legen kommer med uttallelsen "Når man føder naturlig, vet man ikke hva man går til".. Gjør man det uansett da?

 

Anonym poster: 0028569cd26c5eb52871267950c84f46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror en fødsel kan være like vond med epidural som uten, det kommer helt an på den som føder og om det er førstemann, andremann eller sjettemann...

 

Jeg fødte førstemann med epidural og nummer to og tre uten. Synes de to siste fødslene var myyyyye bedre enn den første, som da var med epidural.

 

Anonym poster: a325a2ab19e3406147344718a2477dee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...