Gå til innhold

MME til barn i bhg som er under et år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har dere som har hatt barn i bhg fra før de fylte ett gjort dette?

Blir til at minste er 9,5 mnd når hun starter i bhg. De får mat og melk i bhg, men hun skal jo ikke ha kumelk?!

Anonym poster: 3c9961fefffaace6190cd55560412673

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mini får mme før han skal sove i bhg. Det er ikke noe problem

Gjest sussie77
Skrevet

Er jo bare å sende med MME. Går nok bra det. Når yngste begynte i barnehage i høst var det flere barn på avd. der som hadde med MME. Og de var rundt året. Så ikke ut som det var noe problem for de :)

Skrevet

Vår gutt var 11 mnd og fikk mme. De i bhg var veldig drevne på å ikke gi kumelk, og jeg sendte i begynnelsen med ferdigoppmålt mme-pulver (på liten boks) og tåteflaske, som de visste skulle blandes med 40 graders vann. Han fikk det til matpakka før legging. Null problem :-)

Skrevet

Jeg jobber på småbarnsavdeling og vi har alltid kjøpt inn mme til de som skal ha det. Ikke noe problem, bare spør personalet hvordan de vil gjøre det og fortell hva minsten er vant til :)

Skrevet

Vår gutt var 11 mnd og fikk mme. De i bhg var veldig drevne på å ikke gi kumelk, og jeg sendte i begynnelsen med ferdigoppmålt mme-pulver (på liten boks) og tåteflaske, som de visste skulle blandes med 40 graders vann. Han fikk det til matpakka før legging. Null problem :-)

Her også. Eller, jeg hadde vel ferdig kokt vann på tåteflaska, og så varmet de den i microen og blandet i pulveret. Funket helt fint!

Anonym poster: 08662c3dff1fab51c35a3d63813f97f4

Skrevet

Her fikk minsten MME og grøt i barnehagen. Det var barnehagen som stod for dette, så jeg slapp å ta med.

Skrevet

Ferdigkartong med NAN, småpakninger og instruks om at de skal kastes etter måltidet selv om det er rester i. Stoler ikke et sekund på at barnehageansatte blander riktig.

Anonym poster: 1a39ffab58b750106052a2c13a0f0095

Skrevet

Ferdigkartong med NAN, småpakninger og instruks om at de skal kastes etter måltidet selv om det er rester i. Stoler ikke et sekund på at barnehageansatte blander riktig.

Anonym poster: 1a39ffab58b750106052a2c13a0f0095

Alikavel velger du og overlate barnet til dem. Det sier vel mer om deg enn de barnehageansatte

Anonym poster: d68c2de1decf9c2786a2a375ee02d1b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...