Gå til innhold

Sexy Jenny

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ok at Jarle til stadighet kaller henne det?

Ser det er mange innlegg på Berserksiden på FB om henne omtalt som sexy Jenny der.

Anonym poster: cf9105f34ec91bfbc74a04f4997c90c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke problemet med at han kaller henne sexy Jenny?

Er selv fan av tangerudbakken og synes de er herlige mennesker. Synes det er flott å se at mennesker med forskjellige PU diagnoser kan ha livsglede og få lov å være med på kjekke ting.

Anonym poster: d2be788a80edc86620b602ddf10adee5

Skrevet

Syntes det er helt ok at han kaller henne det....Det styrker hennes selvtillit osv.. Jarle er sikklig digg...

Anonym poster: d6a116321094bbb5b90c66404cf963b8

Skrevet

Han kan vel styrke hennes selvtilitt på andre måter. Hva med å si søte Jenny, fine Jenny, sjarmerende Jenny, herlige Jenny osv.....

Anonym poster: 37deda0924c53679577220d40cf78304

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor han kaller henne Jenny i det hele tatt, hun heter jo Cecilie...

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor han kaller henne Jenny i det hele tatt, hun heter jo Cecilie...

Akkurat det er ikke noe mysterium :) hennes fulle navn er faktisk Cecilie Jennifer.

Anonym poster: 37deda0924c53679577220d40cf78304

Skrevet

Kallenavn er kallenavn, selv om man er utviklingshemmet. Det er bare for moro, og så lenge den som får tildelt dette navnet ikke har noe i mot det, så er det vel ikke noe å henge seg opp i for andre. Selv om man er utviklingshemmet så er man ikke blottet for humor, evne til å skille spøk fra alvor eller forstå ironi.

Skrevet

Det er tull, tøys og humor dem imellom. Piratnavnet han har gitt henne. :)

På samme måte som jeg kaller min venninne hotte Lotte. Er da ikk noe mellom oss for det.

Cecilie er med på det, selv om hun er lett PUH, er hun hverken dum eller uten humor.

Anonym poster: ba7d2244ad532a6b11327af803d8930e

Skrevet

Er jo stas for henne det da. Bare en artig sjargong dem imellom :-)

Skrevet

Det var vel Cecilie selv som startet med det hvis jeg ikke husker feil :-) når det er sagt så blir jeg helt rørt av å se hvordan disse tilsynelatende beinharde gutta behandler gjengen fra tangerudbakken! Jeg bryr meg ikke om hvor flott Jarle er eller hvordan han skal være i senga. Det jeg bryr meg om at det menneskesynet han og de andre berserkgutta viser her er noe som kun tvers igjennom godhjerta mennesker har! Derfor ser jeg på tangeruddampen og derfor elsker jeg det :-)

Anonym poster: 93f0c96c3e4d0ef660ff1dbf5b3e6599

Skrevet

Det var vel Cecilie selv som startet med det hvis jeg ikke husker feil :-) når det er sagt så blir jeg helt rørt av å se hvordan disse tilsynelatende beinharde gutta behandler gjengen fra tangerudbakken! Jeg bryr meg ikke om hvor flott Jarle er eller hvordan han skal være i senga. Det jeg bryr meg om at det menneskesynet han og de andre berserkgutta viser her er noe som kun tvers igjennom godhjerta mennesker har! Derfor ser jeg på tangeruddampen og derfor elsker jeg det :-)

Anonym poster: 93f0c96c3e4d0ef660ff1dbf5b3e6599

Helt enig. Tangerudgjengen er herlige, og Berserkgutta er fantastiske med dem.

Bare mottoene deres sier sitt; "Alle kan" og "folk er folk". Skulle ønske flere her inne kunne hatt det samme menneskesynet!

Anonym poster: ba7d2244ad532a6b11327af803d8930e

• 3 uker senere...
Skrevet

Hun ER jo sexy da! Må si jeg misunte Jarle litt da han hvilte seg inntil overkroppen hennes :)

Anonym poster: 7d7288e58083b0e26de26877fedf48cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...