Anonym bruker Skrevet 13. mars 2013 #1 Skrevet 13. mars 2013 Utgjør ikke det det samme uansett hva vi velger når vi er 4 stk personer uansett. Anonym poster: ece809adeab4baea298804cd0a3b2251
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 13. mars 2013 #2 Skrevet 13. mars 2013 Hvis jeg forstod rett: dere har 2 gratisbillett og 2 billetter dere har betalte full pris for. La oss si hver bilett koster 100kr, da blir det 200kr som man deler på 4 personer =50kr biletten. Halv pris blir det da.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2013 #3 Skrevet 13. mars 2013 Nei. Vi har fått følgende gratis billetter til cirkus. 1. 2 gratis billetter til fredag 2. 4 halv pris billetter til lørdag eller søndag. Vi er 2 voksne. 2 barn. Lønner det sa da og gå fredagen der jeg og sambo går gratis og så betaler vi fullt for 2 billeter til barna? Eller at vi går lørdag og har 4 halv pris billetter? Og må da betale resten. Anonym poster: ece809adeab4baea298804cd0a3b2251
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2013 #4 Skrevet 14. mars 2013 Det spørs hva billettene koster, du må regne hva som blir billigst av 4 billetter til halv pris eller to barnebilletter. Anonym poster: d204bf36029632eab83f40e5ffb326c9
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2013 #5 Skrevet 14. mars 2013 Du må sjekke om det er forskjell på billettprisen for barn og voksne. Anonym poster: c2a4d5385fcee146aa73ac4dee24e669
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2013 #6 Skrevet 14. mars 2013 Det billigste er at en av dere tar med ett av barna på fredagen (gratis), og den andre tar med det andre barnet på lørdag, men dere vil sannsynligvis ikke dele dere. Anonym poster: 7e4d049cc59a238afe357623ab0c70ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå