Gå til innhold

Har du sett snoppen til faren din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg. Da jeg var liten. Husker utseendet på den veldig godt.

Anonym poster: 7aaa1c702b8f711f5d7791659d5c42fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen grenser for hva noen kan lure på?

Hva skal du bruke denne informasjonen til da?

Anonym poster: 4c6b92d691acd082d391f5e537307ea7

Skrevet

Ja, hva så? Da jeg var liten var badet felles nakensone for hele familien, veldig naturlig. Vi badet og dusjet litt på omgang, evt sammen for moro skyld eller for å spare tid. Tror jeg begynte å bli å bli sjenert og helst ville være alene sånn i 7-8 års alderen. Da fikk jeg lov til det.

Anonym poster: 5e2052488023d4cb4c3f81c3ef68979a

Skrevet

Ja, selvfølgelig vil jeg nesten si, jeg vokste jo opp i hus med han ;)

Anonym poster: e74fcb8835d20bab29aed2279a3ab14d

Skrevet

Nei.

Anonym poster: 809d938cd94abc354bdfe18e804ae9c5

Skrevet

Ja, da jeg var lita!

Anonym poster: 5a0fda0c32aeaa5a894086a5b6c9cf4f

Skrevet

Ja har nok sett den når jeg var liten, er vel helt naturlig det.

Gjest yrild
Skrevet

Ja mange ganger, men det er utrolig mange år siden så jeg aner ikke hvordan den ser ut. Tror den er stor i slapp tilstand for jeg syntes at alle mine kjærester var så små... he he

Var mye nakensprading på 70 tallet... å guuud så gammel jeg er :-)

Gjest sug lut
Skrevet

Selvsagt. Nakenhet er ikke skummelt.

Skrevet

Ja, selvsagt gjorde jeg det da jeg var mindre. Men det er så lenge siden at jeg husker ingenting av det.

Vil tro det er vanlig å se slike ting når man er liten?

Skrevet

Ja, mange ganger, men har ikke bitt meg så mye merke til hvordan den ser ut.

Anonym poster: fc0330e5e0fd3fd821247dc47e47f385

Skrevet

Ja, og syns ikke deter. Noe rart med det.

Dusja alltid med pappa når jeg var liten, for han var raskere enn mamma. Jeg hatet å stå lenge i dusjen så da dusjet jeg med den som var raskest.

Vi hadde aldri lås på baderomsdøra og var det noen på badet eller noen kom inn var det aldri noe som brydde oss. Så å se andre i huset nakene var ikke noe unormalt. Min mann syns det er litt rart for meg og min søster er slik enda, så er vi på hytta sammen så kan vi gå inn og ut av badet uavhengi sv hvem som er der. Min mann og svoger har lært at de må låse døra, men vi andre bryr oss ikke. Men skal sies at vi har blitt litt flinkere til å sjekke om noen er på badet før vi sprader inn nå, men den gamle vanen er der enda.

Anonym poster: 9b5eeda1a5234ca64e0d616cfb195cb1

Skrevet

Uheldigvis i voksen alder, når stemora mi! Skulle vise meg bryllups bilder fra de giftet seg i Thailand.

Plutselig ser jeg et bilde av en naken mann, men uten ansikt! Så flire ho høyt og sir, det der e fardin!

Måtte nesten vaske øyan med såpe! Ser ikke på bilda hos dem lengre!

Skrevet

Ingen grenser her inne...tenker på incest jeg.. :(

Jada vanlig nakenhet er naturlig. Men jeg har opplevd annet... :(

Trist å lese dette spørsmålet. Måtte bare inn å lese for å skjønne formålet med d?

Skjønner det ikke fremdeles?

Anonym poster: 03ace60b895365606ed45e97f5b031d5

Skrevet

Det har jeg garantert, men jeg har ikke noe minne om det, det er ikke slikt jeg legger merke til ved folk.

Anonym poster: 41eda54d9b2c901f3a1b8f5ee5d008b4

Skrevet

Hvem er dere som går rundt og lurer på sånt... Hvem bryr seg...

Anonym poster: d97059f0d7df7f6c4ea4e970f0fafb9d

Skrevet

dere som husker å ha sett den, synes dere det er ekkelt å tenke på? skulle dere ønske at dere ikke husket det?

Anonym poster: c0a1e641254f4915178b03b61b05e769

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei. men så har jeg aldri bodd med faren min heller...

Jenta mi har sett både sin far og stefar sin. Hun syns ikke det gjør noe. Annet enn at hun faktisk har kommentert at stefar sin er større, ha ha!

Skrevet

Ingen grenser her inne...tenker på incest jeg.. :(

Jada vanlig nakenhet er naturlig. Men jeg har opplevd annet... :(

Trist å lese dette spørsmålet. Måtte bare inn å lese for å skjønne formålet med d?

Skjønner det ikke fremdeles?

Anonym poster: 03ace60b895365606ed45e97f5b031d5

Jeg har opplevd incest, ikke fra min egen far. Men vi har vært veldig bevisst på at barn ikke skal få ett unaturlig forhold til nakenhet. Og vi dusjer mens barna sitter i balje ved siden av. Om de skal dusje i samme dusj så blir det for nært for min del fordi de er en meter i høyde. Men at vi er nakne i samme rom går ok, men jeg liker at mannen nå holder for i det minste siden de begynner å bli 2 og 6 år. Og ingen får røre noe på noen annet enn når vi skal vaske de minste til kvelds evt. Når de bader vasker de underliv selv.

Men jeg klarer ikke å sove naken og få besøk av barna i senga. Da er det hipster og evt bar overkropp/singlet. Så forstår deg, men vi har sett viktigheten i at vi gjør kropp og nakenhet naturlig. Vi snakker litt innimellom om hva som er lov og ikke lov ang kroppen sin.

Anonym poster: a051ee625e309b11747b6639f59eacaf

Gjest sussie77
Skrevet

ja men det er nok veldig lenge siden, og ikke noe jeg husker på heller.

Skrevet

Jeg som opplevde incest, husker ikke å sett pappa sin, evt det plager meg ikke. Men husker min overgripers og husker følelsen og det er noe jeg virkelig vil få fjernet fra minne.

Anonym poster: a051ee625e309b11747b6639f59eacaf

Skrevet

dere som husker å ha sett den, synes dere det er ekkelt å tenke på? skulle dere ønske at dere ikke husket det?

Anonym poster: c0a1e641254f4915178b03b61b05e769

Vår familie hadde ikke noe normalt forhold til nakenhet, eller det var vel ikke noe mulighet til det ang. bad osv. Men i den tiden mine foreldre mente seksualundervisning var viktig har jeg et minne av å ha sett den! Mamma og pappa hadde leid et svømmebasseng da de skulle prøve å lære seg å svømme, og da dusjet vi sammen i fellesdusj. Jeg synes det var litt ekkelt..

Kanskje fordi jeg noen mnd før hadde hatt seksualundervisning av samme mann :P

Jeg var rundt 10 år.

Har aldri blitt misbrukt på noe vis, eller fått formaninger som fysjfysj osv. Det bare føltes ubehagelig, jeg trengte ikke se mine foreldres kropper nakne.. MEN livet stoppet ikke opp og jeg ble ikke skadet sjelelig ;)

Anonym poster: 9df8cc4520a4aeaced6f2f99a5c13c56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...