Gå til innhold

Oslo <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

...du kan kalle meg for Nilsen ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira bjeffer
Skrevet (endret)

Oslo er absolutt byen ja (uansett om man er Nilsen eller ei ;) ).

Mr Tee er forresten en utrolig kul type. Hang litt på studioet hans i min glade ungdom.

Endret av Kira bjeffer
Skrevet

Nå er jo jeg så heldig at jeg heter Nilsen ;)

Men Oslo er for alle, uansett om du er en Nilsen eller ei!

Hilsen

Innflyter Nilsen ;)

Skrevet

En annen fabelaktig Nilsen med en suveren Oslo hyllest :)

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Nå følte jeg meg litt gammel som foretrekker Lillebjørn Nilsen... *flau* :)

Gjest sug lut
Skrevet

Denne går på repeat her nå, wow igjen.

Skrevet

Savner Oslo akkurat nå. Fikk et skikkelig sug i magen og en vanvittig lengsel etter gammelleiligheten min. Å kunne tusle ut, 100 meter til deli de luca, kjøpe en kaffe og tusle 15 min ned til Nationaltheateret, høre fuglene kvitre, se trikken svusje forbi, sette seg på en benk og se på alle som haster forbi mens man selv har all verdens tid.

Det er ikke ofte jeg tenker det, men, åh.. Jeg vil hjem!

Skrevet

Savner Oslo akkurat nå. Fikk et skikkelig sug i magen og en vanvittig lengsel etter gammelleiligheten min. Å kunne tusle ut, 100 meter til deli de luca, kjøpe en kaffe og tusle 15 min ned til Nationaltheateret, høre fuglene kvitre, se trikken svusje forbi, sette seg på en benk og se på alle som haster forbi mens man selv har all verdens tid.

Det er ikke ofte jeg tenker det, men, åh.. Jeg vil hjem!

Nå hadde du sittet med minst tre lag ull under de vanlige klærne, lua godt ned i panna og skjerfet godt opp under nesa med vottene på og ønsket deg enda lengre sør... Lite fuglekvitter er det også!

Nå sitter jeg ikke midt i Oslo nå, men jeg antar været er omtrent det samme der som det er her rett utenfor, men kaldt vær, snø og sur vind...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...