Gå til innhold

Noen som har prøvd å slanke seg med stack?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt en boks og testet en idag. Dette er jo helt grusomt, føler meg helt ruset! :/ men er så desp etter å gå ned i vekt nå.. Og naturlig går det jo nesten ikke. Det går iallefall utrolig tregt.. Noen som har erfaring med stackere eller andre midler med efedrin og koffein?

Anonym poster: 4d6f81faf46a0f10eba3a9f8196b41d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Efedrin er vanedannende.. har ikke gått på dette selv, men har ei venninne som prøvde dette for noen år siden. hun sluttet etterhvert dor hun ble så skremt av hvordan kroppen hennes reagerte.

Bivirkninger:

Nervøsitet

Angst

Uro

Høyt blodtrykk

Mindre appetitt

Skjelvende hender

Uregelmessig hjerterytme

Svimmelhet

Hodepine

Kvalme

Økt svetting

Søvnløshet

Dehydrering

Palpitasjoner(hjertebank)

Miksjonsproblemer

Urinretensjon(ved langvarig bruk, særlig ved prostatahypertrofi)

Brekninger (spesielt ved større doser)

Muskelsvakhet

Tørste

Økt kroppstemperatur

Høy puls

Psykose

Munntørrhet

Magesår

Sure oppstøt

Skrevet

Har prøvd det for å gå ned i vekt men jeg ble bare trøtt av det !

Anonym poster: 6337c092cae854fe104adaffce6878a0

Skrevet

Jeg blir absolutt ikke trøtt av det, det virker ganske så sentralstimulerende på meg..:/ og jeg kjenner godt til alle bivirkningene, men er så utrolig desperat etter å gå ned i vekt..:/

Avhengig kan jeg garantere at jeg ikke blir, da det ikke finnes behagelig på noen som helst måte :/

Anonym poster: be306a15777a9d4ffc73bb40f4431e25

Skrevet

Nå bestemte jeg meg istad at jeg skal begynne på shakekur...en liten kickstart for må ned 30 kg...så meg selv i speilet og nå skaø det bare vekk...så shakekur begynner imorra.

Kanskje det ville vært bedre?

Anonym poster: 6337c092cae854fe104adaffce6878a0

Skrevet

Hvor fikk du kjøpt det?

Anonym poster: f7af12815f06990e08db2dfff87be286

Skrevet

Jeg blir absolutt ikke trøtt av det, det virker ganske så sentralstimulerende på meg..:/ og jeg kjenner godt til alle bivirkningene, men er så utrolig desperat etter å gå ned i vekt..:/

Avhengig kan jeg garantere at jeg ikke blir, da det ikke finnes behagelig på noen som helst måte :/

At du kan garantere at du ikke blir avhengig er vel litt naivt å tro ;) det er kroppen din som blir avhengig av det..ikke stygt ment..

Skrevet

Du er jo forhåpentligvis voksen, så jeg tar ikke den lange formaningstalen, men jeg håper innstendig at du ved det minste tegn på hjertebank eller høy puls, smerter i brystet el, seponerer eca stacen og kommer deg til lege, da dette middelet faktisk har forårsaket dødsfall blant friske mennesker.

Skrevet

Shaker har jeg prøvd, og det smaker høgg.. Klarer ikke få det i meg, rettogslett. Et tips; ligg unna noka, det klarte jeg ikke få ned engang, brekte meg etter halve shaken :/

Stack er ulovlig i norge, men lovlig i sverige.. Den jeg har heter lipo 6 black, har kjøpt den på svartebørsen.. 400 kr for 120 tab.

Hi

Skrevet

At du kan garantere at du ikke blir avhengig er vel litt naivt å tro ;) det er kroppen din som blir avhengig av det..ikke stygt ment..

Hehe, takk for omsorgen ;) men fysisk avhengighet er jeg ikke så redd for, har man litt viljestyrke overkommer man det. Hi

Skrevet

Hehe, takk for omsorgen ;) men fysisk avhengighet er jeg ikke så redd for, har man litt viljestyrke overkommer man det. Hi

Skrevet

Men viljestyrke nok til å trene og fokusere på kosthold har du ikke åpenbart da... vel vel...kos deg

Skrevet

Da blir det veldig fristende å be deg å bruke viljestyrken til å ta tak i kostholdet ditt og trimme i stedenfor å bruke piller som åpenbart ikke er godt for kroppen.

Anonym poster: e537d42a4026372cd78a71fd88adb620

Skrevet

Joda, skjønner det, men da føler jeg for å påpeke at det står i hovedinnlegget at dette er selvfølgelig noe jeg allerede gjør, men jeg føler at det går litt for sakte. Provoserer det virkelig at jeg ikke er redd for avhengighet?! Jeg kjenner meg selv, har vært igjennom flere typer avhengighet, og det er faktisk ikke uoverkommelig i det hele tatt. Hi

Skrevet

Men viljestyrke nok til å trene og fokusere på kosthold har du ikke åpenbart da... vel vel...kos deg

Hvor har du det fra?! Hi

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Håper du ikke har barn. Synes det er skremmende at voksne mennesker med litt mellom øra tyr til ulovlige midler fra svartebørsen som har forårsaket flere plutselige dødsfall blant friske, unge mennesker. De bare stumper. Poff.

Skrevet

Har prøvd Stack II. Det var akkurat som å ta amfetamin. Ja, jeg har prøvd det også. Absolutt ikke å anbefale!!

Anonym poster: 5d4e0977f78ba6ddb50d6767c1298268

Skrevet

Lykke til!

Men du blir ALDRI tynn for resten av livet. Du er en jojo-slanker. Skal du klare å holde deg tynn må man faktisk forsake goder over tid. Tydeligvis har du spist altfor mye og nå gidder du ikke vente med å gå ned slik som kroppen er laget, men heller misbruke farlige medikamenter for å bli tynn - helst i morgen. Det er den sure svie å gå ned.. gøy å gå opp tenker jeg, da du fikk gasset deg i mengder med mat. Slik ser jeg, (en tynn person som må forsake for å forbli tynn), på det..

Ingen viljestyrke.. og da er det lett å bli avhengig. Du innrømmer selv du har hatt flere avhengigheter, er ikke det en blinkende alarm så vet ikke jeg. Men neid, dette blir du ikke avhengig av liksom.

Anonym poster: 07cc2fdf2d0aefff6b5472dde070df8c

Skrevet

Har prøvd Stack II. Det var akkurat som å ta amfetamin. Ja, jeg har prøvd det også. Absolutt ikke å anbefale!!

Anonym poster: 5d4e0977f78ba6ddb50d6767c1298268

Tja, iallefall som dårlig amfetamin.. :) hi

Skrevet

Håper du ikke har barn. Synes det er skremmende at voksne mennesker med litt mellom øra tyr til ulovlige midler fra svartebørsen som har forårsaket flere plutselige dødsfall blant friske, unge mennesker. De bare stumper. Poff.

Javel? Jeg synes det er skremmende at tilsynelatende oppgående mennesker løper rundt og sier til noen man såvidt vet noe om, at man håper de ikke har barn. Typisk ufyselig, nedlatende, besserwisser dibdame. Fysjom! Hi

Skrevet

Lykke til!

Men du blir ALDRI tynn for resten av livet. Du er en jojo-slanker. Skal du klare å holde deg tynn må man faktisk forsake goder over tid. Tydeligvis har du spist altfor mye og nå gidder du ikke vente med å gå ned slik som kroppen er laget, men heller misbruke farlige medikamenter for å bli tynn - helst i morgen. Det er den sure svie å gå ned.. gøy å gå opp tenker jeg, da du fikk gasset deg i mengder med mat. Slik ser jeg, (en tynn person som må forsake for å forbli tynn), på det..

Ingen viljestyrke.. og da er det lett å bli avhengig. Du innrømmer selv du har hatt flere avhengigheter, er ikke det en blinkende alarm så vet ikke jeg. Men neid, dette blir du ikke avhengig av liksom.

Anonym poster: 07cc2fdf2d0aefff6b5472dde070df8c

Så sint?:) tror ikke jeg orker bruke tid på å svare deg, det blir vel å kaste perler for svin;) hi

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Javel? Jeg synes det er skremmende at tilsynelatende oppgående mennesker løper rundt og sier til noen man såvidt vet noe om, at man håper de ikke har barn. Typisk ufyselig, nedlatende, besserwisser dibdame. Fysjom! Hi

Helt greit. Heller en sånn dibdame enn en dame som bevisst utsetter sitt eget liv for fare når man har barn.

Skrevet

Skjønner egentlig ikke hva du ville med innlegget. Du virker veldig arrogant, naiv og lite sympatisk. Og tåler jo ikke at folk er imot dette, eller sier hva de vet. Du har jo allerede bestemt deg, har du ikke det da? Det er et dop og du kan bli avhengig. Og si du har så sterk viljestyrke at du ikke blir det ER naivt.. Du har ikke noen erfaring med dette selv, så det kan du umulig vite.

Folk har fått forstyrret hjerterytme og plutselig død pga dette. Da må du jo kunne tåle å høre at folk mener det virker uansvarlig at du velger det til tross for farene. Mener jeg..

Skrevet

Hvordan kan du ikke forstå hva jeg var ute etter? :o det står jo i overskriften? Var ute etter andres erfaringer, ikke det du har lest på google ;)

Synes kanskje du skal være litt forsiktig med å dømme meg hvordan jeg er som person utfra et innlegg på dib, og det slår kanskje litt tilbake på deg selv.. Du virker kanskje ikke så rent lite sympatisk eller arrogant selv, syne du vel? Hi

• 1 måned senere...
Skrevet

uff, her var det endel usaklige og negative personangrep..

jeg kan godt forstå at du vil prøve å slanke deg med piller selv om de er ulovelig. Tror på at du kan ha sterk viljestyrke, men probler med å slanke deg. Forskning har tross alt påvist at personer kan ha veldig sterk vilje styrke, men problemer å stå imot fysiologiske behov som sukker og fett :) og selv om du er villig til å utsette din egen kropp for risiko betyr ikke at du ikke kan ha barn, hvor kom det i fra egentlig?

Når det er sagt har jeg prøvd stack selv i 2mnd,gikk ned 7 kg på 3 mnd (veide 65kg).Jeg fikk ingen bivirkninger, men jeg har ett godt hjerte, tok små doser og trente ikke hardt mens jeg tok dem. Det er vell litt som paracett, en paracett er ikke farlig. derimot om du tar x-antall mengder kan du dø. spiser du kun havregrøt i ett år, får du hjerneskader. vil også nevne at koffein har vært på dopinglisten.

Litt av grunnen til at det kanskje ikke er å anbefale som slankemiddel er jo at det ikke egner seg til personer som er overvektig, og man må dessuten være veldig flink til å passe på. Og da helst en utenforstående som passer på, å passe på seg selv med efedrin i en lengre periode har jeg ikke troen på.

jeg mener altså at du må vite hvordan du skal bruke det, og sjekke opp om du egentlig kan bruke det. har du dårlig hjerte f.eks øker det risikoen for at du kan få hjertestopp blant annet når du tar tablettene.

Om du er overvektig, har du jo mulighet til å snakke med lege om reseptbelagte legemiddler, det hadde jeg absolutt gjort om jeg var deg! da vet du at du får tabletter som funker og du får veiledning. om du kjøper på nette kan du jo få i deg rottegift, og å kjøpe de i svinesund kan koste deg 10 000kr i bot..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...