Gå til innhold

Fotball interesserte menn.. Usexy.. Enig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes rett og slett at det er litt turn-off.

Finn en litt mer intelligent hobby.

Anonym poster: dc910380100d4e0dc254ee3159c00cef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke enig i det hele tatt - min kjære liker fotball, og han er ikke usexy :)

Dessuten: Fotball er gøy. Prøvd å se på?

Skrevet

Min mann spiller fotball, og jeg syns det er litt hot, han er godt trent for dette og ser bra ut.

Hadde han heller sittet på ræva i godstolen med øl og chips hver kveld for å se ett eller annet uggbugglag så hadde dte vært veldig usexy.

Anonym poster: aeba4e81e6664753d55efa8d915071f1

Skrevet

Ja, jeg har prøvd å se på mange ganger. Jeg klarer bare ikke å se hva som er moro med å se/løpe etter en ball. :-)

Jeg finner fotballinteresserte menn litt enkle, harry, øldrikkende og brautete..

Skrevet

Enig!

Anonym poster: fa6fe9c2298e960da0e0228b35dfe9ed

Skrevet

He he, jeg har tre i tv stua nå: et ektemann, en sønn og en nabo. De hat det så koselig atte...:)

Anonym poster: dd6186f6b4196ef62c8584e619eb5283

Skrevet

Jeg ser nå etter en mann som liker fotball. Jeg liker det selv ikke det at jeg elsker det men syns det er gøy.

Har datet rugby og cricket spiller og funnet ut at neste må bli fotballspiller.

Men har du vært på kamp med 80000 tilskuere. Jeg skal love deg at du hadde syns det var helt sinnsykt gøy.

Anonym poster: 60b0e84604bbb471ab9e0adcd2714f14

Skrevet

Mannfolk med grei kropp i fotballdrakt er så sexy :D

Særlig visst det er riktig fotball-lag han heier på :D

Skrevet

Vil ikke si at det er en "turn off" med menn som liker fotball, men når jeg tenker meg om har jeg aldri vært sammen med en "sportsmann". Kjæresten min driver med brettspill og noen ganger flyr han modellfly :) Det er helt greit, men nå var det ikke akkurat hobbyene hans som var utslagsgivende for at jeg ble forelsket i ham, da ;)

Skrevet

Delvis enig. Stereotypen av fotballelskende menn er usexy. Min fotballinteresserte samboer derimot...

Skrevet

Langt fra enig. For meg er det faktisk større turn-off med mannfolk som ikke kan skille offside fra innkast.

Men skynder meg å legge til at jeg synes at problemstillingen er på nivå med "bilkjørende menn.. usexy.. enig?" eller "knekkebrødspisende menn.. usexy.. enig?" all den tid menn som liker fotball er like forskjellige som menn som ikke liker fotball - noen er sexy, andre ikke ;)

Skrevet

Har mer med den enkelte mannen å gjøre enn interessen hans å gjøre.

Men... når jeg tenker meg om... de sexy fotballinteresserte mennene jeg har vært borti har som regel vært proffe spillere på et eller annet tidspunkt. De har vært hotte, sensuelle menn med deilige kropper! ;)

Har også vært i garderoben til et av topp-tre elitelagene i landet... ok syn det når hele laget var der og de fleste kun satt i shorts... ;)

Men noe av det mest usexy jeg vet om er overvektig, øldrikkende fotballidiot, superfan av ett lag, med rørleggersprekk og mage som henger nedenfor teskjorten fra favorittlaget...... grøøøøsssss!!! ;)

Anonym poster: fb0a87a4addc27f6b68e1454e029a70b

Skrevet

Det er forskjell på interesse og galskap :-)

Galskap er turnoff ja!

Anonym poster: 27b1960367d4cd08310c5ceb1589321c

Skrevet

Helt uenig :-) det er sexy

Anonym poster: 14fc466fc9e6d8ecd92828d8d991937a

Skrevet

Fotballgale, eller generelt sportsgale mannfolk er usexy. Interesse for det derimot plager meg ikke, selv om jeg finner det ca like interessant å se på sport som å telle antall nåler på juletreet.

Skrevet

Hva syns du er sexy da?

Gjest Skofantomet
Skrevet

Overhodet ikke! Men selvfølgelig, det finnes en grense, men å se gleden når fotballaget vinner syns jeg bare er søtt. Fotball er gøy! :)

Skrevet

Absolutt ikke enig!

Skrevet

Hva syns du er sexy da?

en sexy mann er interessert i politikk, miljø, romantikk, reiser, familie, sex, mennesker, barn, fallskjermhopping, klatre opp mount everest, gå på ski.. osv..

jeg mente ikke fotballSPILLENDE mannfolk, men de som sitter og glor på kamp etter kamp på tv, med en øl i hånden. de klør seg på pikken og banner og roper.. æsj.. men det er jo MIN smak.

Skrevet

Ikke enig! dessuten er det fint de har en interesse og hobby og ikke bare er slabbedasker!

Anonym poster: c8179d79a9a05dd90214ccacfc9cf984

Skrevet

Kommer litt an på. Her i huset er det jeg som er sportsinteressert da og ikke gubben. Men jeg er ikke sånn at jeg absoludt må se alt av sport. Faktisk ikke så intr i fotball utenom når det er manchester united som spiller.

Men hadde gubben vært litt interessert i fotball, så hadde det vært greit siden jeg og er det. Men hadde han vært overinteressert og sett alt av kamper tilogmed i tysk 3 divisjon og sånn ville jeg nok syns det var usexy og direkte kjipt.....

Skrevet

Veldig veldig veldig ENIG!

Og blir bare desto mer enig dess mer HI forklarer! Hadde jeg visst det jeg vet om min manns sportsinteresse i dag hadde jeg styrt langt unna! Han er blitt sløv! Påstår at sport er hobbyen hans! Ha! Å ligge langflat i sofaen med brus og snacks på den stadig voksende magen, med hjernedøde sportskommentatorer på altfor høyt volum på TV, mens han er helt fjern og umulig å snakke med -DET er hobbyen hans!

Skulle ønske han DREV med idrett i stedet. Dette er for dumt, snart årsak til skilsmisse! Møter han venner er de akkurat likedan. Detaljanalyser og stadig mer oppfinnsomme redningsaksjoner for favorittlaget dess mer øl de drikker -rart de ikke er blitt stjernemanagerer for lenge siden, hele gjengen!

Anonym poster: 80861912ab659254a58bfa1930dfde5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...