Anonym bruker Skrevet 13. mars 2013 #1 Skrevet 13. mars 2013 Mitt barn har en alvorlig sykdom. Opererte for en tid tilbake men fikk et tilbakefall. Barnet sliter nå psykisk og det er vanskelig å konsentere seg på skolen. (sliter med konsentrasjonen fra før så dette bedrer ikke sit) Er det noen som vet om det finnes ordninger som gjør at en av oss foreldre kan være hjemme sammen med henne og drive hjemmeundervisning i denne tøffe perioden? Barnet blir jo friskt, så det er kun snakk om en periode. Utbroderer ikke så mye her, men håper dere skjønner hva jeg spør om:-) Anonym poster: 43de6cdd42b4ee519d04ce30426e7382
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2013 #2 Skrevet 13. mars 2013 Ta kontakt med skolen og PPT. Anonym poster: 99ee812e334ea54b2d9bcc738f157b11
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2013 #3 Skrevet 13. mars 2013 Det er noe som heter pleiepenger. Vet ikke hva som må til for å få det. håper det ordner seg! Anonym poster: d610729fe0ccff34ddf1adefba9a0630
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå